شروع اجرای آثار رادیو تئاتر در جشنواره تئاتر فجر

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، تهران (پانا) - از امروز چهارشنبه 15 بهمن، 10 نمایش راه یافته به بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در دو نوبت اجراهای خود را در تماشاخانه استاد عباس جوانمرد به روی صحنه می برند.

شروع اجرای آثار رادیو تئاتر در جشنواره تئاتر فجر

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، اجرای نمایش های رادیویی جشنواره تئاتر فجر از امروز در تماشاخانه استاد عباس جوانمرد با نمایش رادیو تئاتر مجلس سیاه و دختر سلطان شروع می گردد. این نمایش ها که تا یکشنبه 19 بهمن در دو سانس 16 و 18 اجرا می گردد، شامل 10 نمایش رادیویی راه یافته به بخش مسابقه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر می گردد.

امروز علاوه بر نمایش مجلس سیاه و دختر سلطان به کارگردانی عبدالرضا یعقوبی، نمایش فیش آباد به کارگردانی سیروس همتی نیز اجرا خواهد شد. در روز پنجشنبه 16 بهمن نیز دو نمایش سوزنبان به کارگردانی محمد رادمهر و اتاق 24 به کارگردانی داریوش شهبازی اجرای خود را در تماشاخانه جوانمرد به روی صحنه خواهند برد.

آدینه 17 بهمن نیز نمایش رادیویی بوسه بر ماه به کارگردانی الهه جباری و قهرمان من تویی به کارگردانی مبین بوی افراز اجرا خواهند داشت. همچنین شنبه 18 بهمن نمایش سین جیم به کارگردانی علی بهرامی و نمایش جزیره 130 به کارگردانی علی حسین قلی زاده اجرا دارند. انتها در روزپایانی بخش رادیو تئاتر سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر در روز یکشنبه 19 بهمن نمایش چریکه به کارگردانی مصطفی کولیوندی و نمایش پست بام به کارگردانی طیبه صیدمحمدی اجرای خود را برای عموم علاقه مندان به روی صحنه می برند.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا 20 بهمن در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع اجرای آثار رادیو تئاتر در جشنواره تئاتر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اجرای آثار رادیو تئاتر در جشنواره تئاتر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید