اینتر و میلان به دنبال اجاره 99 ساله سن سیرو

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، فوتبال دنیا - دو تیم فوتبال همشهری شمال ایتالیا قصد دارند خانه مشترک شان را برای مدتی طولانی اجاره نمایند.

اینتر و میلان به دنبال اجاره 99 ساله سن سیرو

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، باشگاه های اینتر و میلان قصد دارند استادیوم سن سیرو را به مدت 99 سال اجاره نمایند. استادیوم افسانه ای شهر میلان در حال حاضر تحت مالکیت شورای این شهر واقع شده است اگرچه اکثر روزهای سال در اختیار روسونری و نراتزوری واقع شده است.

میلان در آخرین سال های تملک سیلویو برلوسکونی بر این این باشگاه تصمیم داشت از استادیوم نقل سن سیرو مکان کند و استادیومی جدید بسازد اما با تغییر مالکیت این برنامه ها لغو شد. به این ترتیب میلان به ناچار به توافق با اینتر برای استفاده از این استادیوم رو آورد، اینتری که قصد داشت استادیومی که طرفدارانش آن را با نام جوزپه مه آتزا می شناسند را بخرد و آن را نوسازی کند. فوتبال دنیا| احتمال غیبت هافبک اینتر در دربی میلان، داور بازی تعیین شد

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت اکنون دو باشگاه شهر میلان برای اجاره طولانی مدت استادیوم سن سیرو مذاکراتی داشته اند.

ماه گذشته بود که باشگاه های میلان و اینتر طرح مرمت استادیوم سن سیرو را با بودجه ای معادل 15 میلیون یورو تصویب کردند که این پروژه شامل تعویض جایگاه های طبقه اول، گسترش فضاهای تجاری و اختصاص یک سالن جدید به موزه استادیوم می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اینتر و میلان به دنبال اجاره 99 ساله سن سیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر و میلان به دنبال اجاره 99 ساله سن سیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید