بازار سیاه بلیط در استادیوم نقش دنیا، حضور پررنگ عوامل انتظامی

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، حواشی دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور به توضیح زیر است:

بازار سیاه بلیط در استادیوم نقش دنیا، حضور پررنگ عوامل انتظامی

از ساعت 12 امروز، کارناوال طرفداران سپاهان در جای جای شهر اصفهان به چشم می خورد و این کارناوال ها به طرفداری از تیم اصفهانی می پرداخت.

به دنبال حاشیه های بازی قبلی سپاهان و پرسپولیس در تهران، نیروهای نظامی و انتظامی به صورت پرشور در استادیوم نقش دنیا حضور داشتند و امنیت بازی را کنترل می کردند.

به دنبال درگیری های جزئی در بیرون استادیوم نقش دنیا، از ابتدای جهت ورودی به استادیوم نقش دنیا، جداسازی طرفداران دو تیم شکل گرفت.

بر خلاف دیدارهای سابق که طرفداران سپاهان در دقایق پایانی به استادیوم نقش دنیا قدم می گذاشتند، در فاصله یک ساعت مانده به شروع مسابقه، نزدیک به 30 هزار طرفدار اصفهانی در استادیوم نقش دنیا حضور پیدا نموده بودند.

تفاوت قیمت بلیط طرفداران سپاهان و پرسپولیس برای این مسابقه، باعث اعتراضات قابل توجه پرسپولیسی ها در استادیوم نقش دنیا شده بود.

پیش از شروع این مسابقه طرفداران سپاهان در استادیوم نقش دنیا اصفهان سرود قهرمانی سر دادند.

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در میان تشویق های طرفداران تیم سپاهان حدود 2 ساعت مانده به شروع بازی در استادیوم نقش دنیا حضور پیدا کرد.

در اطراف استادیوم نقش دنیا بازار سیاه بلیط برپا بود و بلیط بازی تا چند برابر قیمت به طرفداران دو تیم به فروش می رسید.

بعضی طرفداران پرسپولیس که از صندلی کم خود گلایه داشتند، با خرید بلیط طرفداران سپاهان در صندلی سپاهانی ها در استادیوم مستقر شده بودند.

دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 21 امشب و با قضاوت محمدحسین زاهدی فرد در استادیوم نقش دنیا شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازار سیاه بلیط در استادیوم نقش دنیا، حضور پررنگ عوامل انتظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار سیاه بلیط در استادیوم نقش دنیا، حضور پررنگ عوامل انتظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید