برگزاری ویژه برنامه فراتر از خورشید در گیلان

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، خبرنگاران/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه برنامه های سی ویکمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) با عنوان فراتر ازخورشید برگزار می گردد.

برگزاری ویژه برنامه فراتر از خورشید در گیلان

اسفندیار ضیایی در جمع وبلاگ آرشیو بهترین ها، از برگزاری ویژه برنامه های سی ویکمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) با عنوان فراتر از خورشید اطلاع داد و اظهار کرد: ماناسازی اندیشه های بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی و بازنمایی سیره عملی امام خمینی(ره) برای نسل کودک و نوجوان از جمله اهداف برگزاری این ویژه برنامه ها به شمار می رود.

وی توجه همزمان به فعالیت های میدانی و بهره گیری از فضای مجازی را از جمله شاخصه های ویژه برنامه های سی ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان نمود و از همراهی همکاران ستادی و مراکز فرهنگی و هنری این نهاد در آشناسازی آینده سازان ایران اسلامی در این جهت اطلاع داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان با تاکید بر لزوم بازخوانی اندیشه های امام راحل، توضیح داد: فضاسازی متناسب با این ایام، برپایی نمایشگاه آثار امام خمینی(ره) و انقلاب در مراکز فرهنگی و هنری و انتشار فیلم و عکس فعالیت های مربیان و اعضای این مجموعه در فضای مجازی از دیگر اقدامات است.

ضیایی اظهار داشت: مسابقه ادبی دل نوشته هایی به امام(ره) و معرفی وقایع قیام خونین پانزده خرداد سال 42 بر بستر فضای مجازی نیز توسط کانون گیلان برگزار می گردد.

وی نقش و صندلی رهبر فقید انقلاب اسلامی در بارورسازی اندیشه های باورمندان و راهنمایی آزادی خواستار عالم در جهت نیل به اهداف خداپسندانه را اظهار داشت و یادآور شد: تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) به ویژه برای نسل کودک و نوجوان از اولویت های تمامی افراد جامعه است و برهمین اساس نیز از همراهی و همگامی تمامی دستگاه های اجرایی و گروه های مردم نهاد استقبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری ویژه برنامه فراتر از خورشید در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ویژه برنامه فراتر از خورشید در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید