بلیت فروشی بازی سپاهان، استقلال از امروز

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، علی ناظری در حاشیه ملاقات تیم های سپاهان و مس در مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بلیت فروشی مسابقه روز چهارشنبه میان تیم های استقلال و سپاهان از امروز (دوشنبه، 12اردیبهشت) ساعت 16:30 دقیقه شروع می گردد و طرفداران می توانند از دو آدرس www.sepahansc.ir و www.basa.ir/ticket برای تهیه بلیت مورد نظرشان استفاده نمایند.

بلیت فروشی بازی سپاهان، استقلال از امروز

وی افزود: سکو های در نظر گرفته شده برای هر گروه روی سامانه بلیت فروشی معین شده تا تداخلی در محل استقرار طرفداران به وجود نیاید.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان تأکید کرد: از طرفداران خواهشمندیم هنگام مراجعه به استادیوم، حتماً کارت شناسایی، کارت 2 دوز واکسیناسیون و بعلاوه پرینت یا نسخه الکترونیکی بلیت خود را به همراه داشته باشند. بعلاوه رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

ناظری درباره ظرفیت معین شده برای طرفداران دو تیم در استادیوم، توضیح داد: طبق دستورالعمل، 30 درصد ظرفیت استادیوم برای استقرار طرفداران در نظر گرفته شده و به همین علت تعداد 21 هزار و 100 بلیت فروخته خواهد شد. از این تعداد 19 هزار بلیت برای طلایی پوشان و 2100 بلیت نیز به طرفداران استقلال تعلق دارد.

وی افزود: مراجعان می توانند از ورودی های غربی، شرقی و جنوبی وارد استادیوم نقش دنیا شوند که در همه آن ها گیت های الکترونیکی آماده به کار هستند. پارکینگ های استادیوم نیز برای رفاه حال تماشاچیان به طور مجزا معین شده است.

منبع: فرارو

به "بلیت فروشی بازی سپاهان، استقلال از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت فروشی بازی سپاهان، استقلال از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید