حرف های فتح الله زاده در این شرایط درست نبود، باید از نفت ترسید

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان که ساعت 13:30 دقیقه امروز در محل سازمان لیگ برگزار گشت، در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، نفت مسجدسلیمان از تیم های خوب لیگ است که فوتبال را با برنامه و نظم ارائه می دهد که باید از این تیم ها ترسید. آنها یک مربی جوان و خوشفکر دارند که به خوبی تیمش را در زمین اداره می کند.

حرف های فتح الله زاده در این شرایط درست نبود، باید از نفت ترسید

وی اضافه کرد: ما هم استقلال هستیم و شرایط بازی های مان نسبت به نیم فصل نخست بهتر شده اما هنوز با ایده آل ها فاصله داریم. اینکه 2 هفته یکبار بازی می کنیم، روی تیم ما تاثیر گذاشته است زیرا در شرایط مسابقه قرار نمی گیریم. البته امیدوارم فردا با یک بازی خوب، بتوانیم نفت مسجدسلمان را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: از تماشاگران می خواهیم به ورزشگاه آمده و تیم را کمک کنند زیرا طبیعتا به آنها نیاز داریم. استقلال با حمایت تماشاگران خود می تواند روزهای بهتری را پیش رو داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه استقلال امروز شرایط خوبی دارد، تاکید کرد: امروز روح معرفتی به استقلال اضافه شده و بازیکنان با معرفت کار می کنند. این موضوع به ما امیدواری می دهد تا در هفته های بعدی نتایج بهتری را کسب کنیم. قطعا نشاط و معرفتی که در تیم ایجاد شده، می تواند به موفقیت استقلال کمک کند.

قلعه نویی اضافه کرد: از بازیکنان تیم متشکرم که در این مدت با توجه به مسائل موجود، با تمام توان بازی کردند. امروز در تیم معرفتی ایجاد شده که قابل تحسین است، هر چند در گذشته فضا برای خیلی از مسائل مناسب نبود اما در حال حاضر شرایط خوبی داریم.

وی در خصوص اینکه در این مسابقه به دلیل مصدومیت یا محرومیت بازیکنی را در اختیار ندارد، یادآور شد: هاشم بیک زاده و کرار جاسم را در اختیار نداریم، هرچند مصدومیت یعقوب کریمی برطرف شده اما سایر نفرات تیم مسئله ای ندارند. البته ما دو بازیکن محروم داریم که خودمان هنوز دلیل محرومیت آنها را نمی دانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص احتمال تغییر زمان دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر و برگزاری آنها در روز 14 فرودین ماه اعلام کرد: هرچه به صلاح فوتبال ایران است را قبول می کنیم. امیدوارم این مساله برای تیم های ما در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی موثر باشد. البته مشابه این مساله سال پیش برای تیم استقلال رخ داد و ما پیش از سفر به تایلند، درخواست تعویق دیدارمان با ذوب آهن را داشتیم که چنین اتفاقی رخ نداد.

وی در خصوص تحول تیمش در نیم فصل دوم و کسب نتایج خوب این تیم در بازی های اخیر تاکید کرد: ابتدا لطف عنایت خداوند و سپس اینکه بازیکنان به یکسری مسائل پی برده و با تمام توان به میدان می روند. در نیم فصل نخست خوب بودیم اما روی اشتباه فردی، گل هایی را دریافت کردیم.

قلعه نویی در این خصوص اضافه کرد: در تعطیلات نیم فصل 4 بازیکن بزرگ را به استقلال بازگرداندیم که این بازیکنان واقعا بزرگ بوده و سیاه باز نبودند. معرفت در تیم ما وجود دارد و به تیم بازگشته است. ما توانستیم اختلاف مان را با تیم های صدرنشین کم کرده ولی هنوز به استقلال ایده آل نرسیدیم.

وی در خصوص زمان بازگشت جاسم کرار به تمرینات استقلال اعلام کرد: متاسفانه فضایی علیه کرار ایجاد شده و برخی موضع گیری های به اشتباه انجام شده است. مگر برای اولین بار است که همچنین اتفاقی در فوتبال مان می افتد. من کار او را تایید نمی کنم اما کرار بابت صحبت هایی که انجام داد، معذرت خواهی کرد اما چرا برخی ها نمی خواهند این موضوع را رها کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: با کرار به موقع برخورد می کنیم. امروز هم استقلال و خود کرار بابت این موضوع ناراحت هستند اما برخی رفتارها که پس از این اتفاق با کرار رخ داد نه قانونمند بود، نه فنی. کرار 4 جلسه محروم شد اما او را تا پیش از این دو جلسه محروم کرده بودند. من در رابطه با این موضوع با فراز کمالوند صحبت کردم اما به ما گفتند برخی مسائل نباید اتفاق بیفتد.

وی در ادامه شرح داد: چرا پنجشنبه به ما این حکم را اعلام کردند. کرار از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبود و به شمال سفر کرده بود اما این حکم را تعلیق کردند و ما کرار را به سختی پیدا کردیم و در فاصله چند ساعت او را به تبریز ببریم. این اشتباه من بود که از کرار استفاده کردم و اگر به اندازه کافی یار داشتم، او را به تبریز نمی بردم. به ما گفتند حکمش را فعلا تعلیق کردند اما از 2 جلسه محرومیتش را تشدید کردند و به 4 جلسه رساندند.

قلعه نویی همچنین به نکته جالب توجهی اشاره کرد: مسجد سلیمان در 65 مسئله در ایران اولین بوده اما من هم چندین اولین را در بازی با تیم نفت مسجدسلیمان تجربه می کنم. محرومیت های این چنینی و چیزهای دیگر.

وی در ادامه در خصوص حاشیه های چند روز اخیر که بین او و فتح الله زاده اتفاق افتاده، اعلام کرد: بالاخره این حاشیه ها بی تاثیر نبوده و از قبل برنامه ریزی شده بود. من نمی دانم چرا وقتی استقلال نتیجه می گیرد، شدت این فشارها بیشتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: فتح الله زاده مدیر کاربلدی است که برای استقلال زحمت کشیده، اما مصاحبه های او و دوستانش در این شرایط اصلا صحیح نبود. کسی که استقلال و مردم را دوست داشته باشد، به احترام هواداران این تیم نباید این حرف ها را بزند. من از همین جا اعلام می کنم آقای فتح الله زاده هر چه دوست دارد، بگوید.

وی در خصوص صحبت های افشارزاده هم پس از این اتفاقات اظهار کرد: انتظار حمایت ندارم و اگر قرار به مبارزه باشد، خودم به تنهایی این کار را انجام می دهم و حرف های حق را می زنم. هر کاری انجام می دهم، برای استقلال و هواداران این تیم است و برای استقلال کیسه ندوخته ام. در گذشته پیشنهادات بهتری به من شده بود اما چه در دسته سوم، چه زمانی که استقال سیزدهم و چه پانزدهم لیگ بود، برای این تیم از خیلی چیزها گذشتم و برای موفقیت تیم زحمت کشیدم.

قلعه نویی ادامه داد: دو تن از دوستانم نزدیک به یک میلیارد برای استقلال و کمپ ناصر حجازی خرج کرده اند. من همیشه و در همه حال به فکر استقلال هستم. آقای فتح الله زاده هم برای این تیم زحمت کشیده و از دوستان خوب ما هستند، اما این صحبت ها در چنین شرایطی اصلا درست نبود.

وی در خصوص اینکه چند حریف اصلی این تیم برای قهرمانی در لیگ، در لیگ قهرمانان آسیا درگیر هستند و آیا این مساله به سود استقلال است یا خیر؟، یادآور شد: نگاه متفاوتی به این مساله داریم. نگاه اول حضور در لیگ قهرمانان آسیاست اما مسائلی برای ما وجود دارد. مسابقات آسیا در حالی برگزار می شود که ما از مسابقات دور هستیم و وقفه بین بازی های ما می افتد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در سرانجام گفت: الان تعطیل بوده و از فضای مسابقه دور هستیم که این مساله هم ممکن است به ضررمان باشد. این در حالی است که پارسال هم ما وضعیت مشابه این داشتیم اما برای ما، بازی ها را عقب نینداختند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور، از ساعت 17:30 دقیقه فردا جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حرف های فتح الله زاده در این شرایط درست نبود، باید از نفت ترسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های فتح الله زاده در این شرایط درست نبود، باید از نفت ترسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید