خانه ای به نام فوتسال به کام دیگران، صاحبخانه ای که مستاجر شد!

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، طرح ساخت خانه فوتسال از زمان مدیریت علی کفاشیان در کمیته فوتسال کلید خورد و هدف این بود که با ساخت مجموعه ای اختصاصی در کمپ تیم های ملی، فوتسال ایران دارای تشکیلات جداگانه، منظم و اختصاصی بشود.

خانه ای به نام فوتسال به کام دیگران، صاحبخانه ای که مستاجر شد!

با نزدیک شدن به تکمیل خانه فوتسال، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت دو واحد آپارتمانی سازمان لیگ فوتسال و کمیته فوتسال در خیابان شیخ بهایی را تخلیه و این دو مجموعه را به خانه فوتسال منتقل کند. این برنامه با مخالفت اهالی فوتسال و بخصوص باشگاه ها روبرو شد چرا که این واحدها چند سال پیش با یاری باشگاه ها و به وسیله پرداخت ورودی آنها برای حضور در مسابقات خریداری شده بود.

در نهایت فدراسیون فوتبال کمیته بازاریابی و تلویزیون را به کمیته فوتسال واقع در خیابان شیخ بهایی منتقل کرد تا زمزمه های کوچ فوتسالی ها به کمپ تیم های ملی و خانه فوتسال بیشتر گردد.

امروز دوشنبه قرار است خانه فوتسال در حاشیه جلسه اعضای کمیته فوتسال افتتاح گردد و پایگاه اصلی فوتسال ایران باشد اما در این مدت اتفاقاتی اتفاق افتاده است که جای تامل دارد.

خانه فوتسال همانطور که از ابتدا تعیین شده بود و از نامش پیدا است یک ساختمان اختصاصی برای فوتسال است اما فدراسیون فوتبال این ساختمان نو را به چند کمیته و بخش دیگر هم به غیر از فوتسال اختصاص داده است!

پیگیری های وبلاگ آرشیو بهترین ها نشان می دهد در این مجموعه علاوه بر فوتسال، کمیته های امور استان ها، فوتبال ساحلی و بعلاوه بخش عمرانی در خانه فوتسال اسکان داده می شوند و رئیس کمیته فوتسال و رئیس فدراسیون هم اتاقی در این مجموعه خواهند داشت.

البته حضور فوتبال ساحلی در کنار فوتسال توجیه پذیر است اما انتقال سایر کمیته ها در خانه فوتسال عجیب به نظر می رسد.

علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و رئیس سابق کمیته فوتسال درباره خانه فوتسال به وبلاگ آرشیو بهترین ها گفت: هدفمان این بود که کمپی شبیه به کمپ های اروپایی داشته باشیم. ما سالن و رختکن را داشتیم و خواستیم تشکیلاتی اضافه کنیم تا سازمان لیگ و فوتسال و حتی آموزشمان به آنجا منتقل گردد. به هر حال فوتسال ایران سابقه سومی در جام جهانی را دارد و برترین تیم آسیا است. باید تشکیلات در خور شان داشته باشد.

کفاشیان بعلاوه درباره اختصاص دادن کمیته فوتسال به سایر کمیته ها یادآور شد: من نمی توانم درباره این موضوع صحبت کنم. این یک تصمیم مدیریتی است و باید دید شرایطشان چطور است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خانه ای به نام فوتسال به کام دیگران، صاحبخانه ای که مستاجر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ای به نام فوتسال به کام دیگران، صاحبخانه ای که مستاجر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید