خانه هایی که شهرداری می سازد به چه کسانی واگذار می شود؟

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، شهردار تهران در خصوص واگذاری مسکن هایی که با شهرداری و مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می شود، توضیحاتی را بیان نمود.

خانه هایی که شهرداری می سازد به چه کسانی واگذار می شود؟

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ آرشیو بهترین ها، جزئیات مسکن هایی که با مشارکت شهرداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می شود را تشریح کرد.

زاکانی گفت: در حال حاضر اصل امکان یابی موضوع مسکن و ظرفیت های شهر تهران را احصاء کردیم و مبتنی بر این شناسایی این ظرفیت ها آن ویژگی هایی که بعدا باید برای آن در نظر بگیریم باید مدنظر قرار بدهیم.

وی در ادامه شرح داد: اساس مسکن هایی که تفاهم نامه آن امروز بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری تهران بسته شد، استطاعت پذیر است و به اقشار ضعیف که مورد فشار هستند، واگذار خواهد شد.

تسهیلات 460 میلیون تومانی برای مسکن اقشار ضعیف!

شهردار تهران با اشاره به پرداخت تسهیلات 460 میلیون تومانی به کسانی که مسکن های مورد نظر به آن ها واگذار می شود، افزود: این مبلغ کف تسهیلاتی است که دولت برای مسکن اقشار ضعیف اختصاص داده است و به آن ها پرداخت خواهد شد.

گفتنی است شنبه هفتم اسفند ماه تفاهم نامه ای میان شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امضا رسید که بر اساس آن 10 هزار واحد مسکونی برای اقشار ضعیف و دهک های پایین شهر تهران ساخته می شود.

معضل تامین مسکن و هزینه های مرتبط با اجاره خانه از جمله مسائل اساسی بسیاری از مردم کلانشهر تهران است و رشد قیمت اجاره بها بیشترین بخش صرف درآمد شهروندان مرکز را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خانه هایی که شهرداری می سازد به چه کسانی واگذار می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه هایی که شهرداری می سازد به چه کسانی واگذار می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید