خرید برترین نمایندگی هاست

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، نمایندگی سی پنل یا نماینده فروش مجدد هاست، در واقع این امکان را به شما می دهد تا فضای کافی برای میزبانی چندین وب سایت راه اندازی کنید.

خرید برترین نمایندگی هاست

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها بنابر اعلام شرکت وب داده، به جای آن که برای سایت یک هاست مجزا خریداری کنید، می توانید یک هاست برای هر سایت بر روی نمایندگی خود بسازید، بسیاری از افراد و طراحان وب سایت ترجیح می دهند که از نمایندگی سی پنل برای فروش مجدد هاست ها یا میزبانی وب سایت های مشتریان شان استفاده نمایند .

هاست چیست ؟

هاست فضایی است که بر روی آن می توانید یک وب سایت را راه اندازی کنید یا فایل های برنامه نویسی شده خود را روی آن آپلود نمایید .

نمایندگی هاست چیست ؟

نمایندگی هاست یا Reseller Hosting قابلیت ایجاد تعداد تعیینی هاست برای میزبانی سایت با منابع و فضای تعیینی را به شما می دهد، این فضا و تعداد هاست قابل ایجاد به وسیله شرکت های ارائه نماینده نمایندگی هاست سی پنل تعیین می شود.

نمایندگی هاست، چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هر نمایندگی هاست باید دارای کنترل پنل اختصاصی، نظیر سی پنل باشد.

هر نمایندگی هاست باید دارای وب سروری خوب نظیر لایت اسپید یا Nginx باشد.

در نمایندگی هاستی که تهیه می کنید، سعی نمایید قابلیت Over Selling فعال باشد تا بتوانید با وجود پر نشدن فضای هاست هایتان، تعداد هاست بیشتری ایجاد کنید.

قابلیت Over Selling بر روی نمایندگی هاست سی پنل یا سایر نمایندگی های هاست نظیر نمایندگی هاست دایرکت ادمین یا نمایندگی هاست پلسک چیست ؟

اگر Over Selling فعال نباشد : برای مثال شما یک نمایندگی با حجم 10 گیگ از فروشنده می خرید ، شما میتوانید فقط 10 عدد هاست 1 گیگ ایجاد کنید و پس از آن هیچ هاستی قابل ایجاد نیست.

اگر Over Selling فعال باشد: شما با خرید یک نمایندگی 10 گیگ، می توانید هر تعداد هاست که می خواهید بسازید، ولی زمانی که حجم تمامی اکانت های شما به 10 گیگ برسد دیگر نمی توانید اکانتی بسازید.

بعضی شرکت ها اور سلینگ را فعال می گذارند تا شما هر اندازه حجمی که می خواهید بسازید، اما اکانت ها را محدود می نمایند روی 10 یا 20 عدد (این عدد می تواند هر اندازهی که شما نیاز دارید باشد)

برای نمایندگی هاست لینوکس، شما می توانید نمایندگی دو کنترل پنل معروف، یعنی سی پنل یا دایرکت ادمین را انتخاب کنید.

در هنگام خرید می توانید از شرکت ارائه نماینده نمایندگی هاست سی پنل، سوال نمایید که چه منابعی در اختیار شما می گذارد، بسیاری از شرکت های هاستینگ، منابع کمی در اختیار تان می گذارند ولی بعضی از شرکت های دیگر نظیر وب داده منابع بسیار زیادی در اختیار کاربران می گذارند.

سی پنل امکانات زیادی در اختیار شما می گذارد و می توانید با سرعت بسیار بالا داخل سی پنل فعالیت تان را ادامه بدهید، امکانات خاص سی پنل نظیر :

قابلیت بازگردانی بک آپ و دسترسی به آرشیو، سفر در زمان با یک کلیک !

قابلیت ایجاد تعداد دامنه های متعدد روی یک هاست

اس اس ال رایگان برای تمامی دامنه ها تا زمانی که روی هاست سی پنل هستند

قابلیت داشتن منابع اختصاصی

دارای آنتی ویروس قوی برای محافظت از سایت و اطلاعات کاربران

امکان ایجاد نمایندگی با خرید آلفا ریسلر

امکان تغییر نسخه PHP از قدیمی ترین نسخه تا به روز ترین نسخه ها

و ده ها قابلیت دیگر که در سی پنل وجود دارد و در هیچ هاست دیگری نمی توانید آن را پیدا کنید .

از چه شرکتی باید نمایندگی هاست سی پنل بخرم ؟

شما می توانید شرکت وب داده را برای خرید نمایندگی هاست انتخاب کنید، نمایندگی هاست یکی از مهم ترین چیزهایی است که در دنیای آنلاین حتما به آن بر خواهید خورد و به آن نیاز پیدا خواهید کرد .

شرکت وب داده با بیش از 10 سال سابقه در ارائه خدمات میزبانی وب و نمایندگی هاست، به شما این قابلیت را می دهد تا برترین نمایندگی هاست را برای خودتان و مشتریان تان تهیه و انتخاب کنید.

جهت تهیه می توانید از وب سایت وب داده تماشا نمایید :

/https://webdade.com

در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با شماره 02191300210 تماس حاصل فرمایید .

پیروز و پیروز باشید .

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خرید برترین نمایندگی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید برترین نمایندگی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید