خسارت 7میلیارد تومانی بارش ها به زیرساخت های آبفار 29 روستای سمنان

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار) استان سمنان از خسارت هفت میلیارد تومانی بارش های اخیر به زیرساخت های آب و فاضلاب روستایی استان سمنان اطلاع داد.

خسارت 7میلیارد تومانی بارش ها به زیرساخت های آبفار 29 روستای سمنان

منصور کشاورزیان روز در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ آرشیو بهترین ها اظهار کرد: همه مسائل مربوط به آبفای روستایی استان، برطرف و در حال حاضر همه روستاهای آسیب دیده از سیل اخیر از آب شرب برخوردارند.

وی با بیان اینکه مسائل آخرین روستای آسیب دیده استان، اوایل این هفته برطرف شد اضافه نمود: در مجموع زیرساخت های آبفای روستایی 29 روستای استان در جریان بارش های اخیر آسیب دیده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان با بیان اینکه هیچکدام از زیرساخت های این روستاها به صورت 100درصدی از بین نرفته بود ادامه داد: تاسیات آبفای روستایی در این 29 روستا معمولا بین 10 تا 30 درصد آسیب دیده بودند.

وی با بیان اینکه این بارش ها به تاسیات آبفای 14 هزار از مشترکین آب روستایی آسیب هایی وارد نموده بود اضافه نمود: در مجموع بیش از 10 هزار خانوار در این بارش ها دچار خسارت هایی شدند.

کشاورزیان با بیان اینکه بیشترین آسیب به روستاهای شهرستان میامی وارد شده بود گفت: تاسیسات آب 16 روستای شهرستان میامی در جریان این بارش ها آسیب دیده بود که حسین آباد کالپوش، قوشه، دگرمان، سودآغلن، باغچه، دشت شاد و...از جمله این روستاها بودند.

وی از خسارت به زیرساخت های آبفای روستایی 11 روستای شهرستان شاهرود اطلاع داد و اضافه نمود: 900 مشترک این روستاها که دهملا، تاش علیا و سفلی، خیج، سطوه، قلعه بالا، آقاعبدالله و...از جمله آنها بودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از خسارت به پنج روستای دامغان در جریان بارش های اخیر اطلاع داد و گفت: همچنین 3000 مشترک روستایی در چندین روستای شهرستان مهدیشهر و از جمله فولادمحله، ده صوفیان، چاشم و...خسارت هایی وارد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خسارت 7میلیارد تومانی بارش ها به زیرساخت های آبفار 29 روستای سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 7میلیارد تومانی بارش ها به زیرساخت های آبفار 29 روستای سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید