زشت ترین پیراهن های تیم های باشگاهی فوتبال

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، پیراهن جدید منچسترسیتی که به تازگی از آن رونمایی شده است، این پتانسیل را دارد که در زمره زشت ترین پیراهن های تیم های باشگاهی فوتبال اروپا قرار بگیرد.

زشت ترین پیراهن های تیم های باشگاهی فوتبال

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، باشگاه منچسترسیتی با همکاری اسپانسرش شرکت نایکی، از پیراهن جدید خود رونمایی نموده است که طرح آن ترکیبی از پیراهن های محبوب این تیم در شش سال اخیر به انتخاب 9 تن از طرفداران بوده است.

این پیراهن قرار است به صورت محدود و تنها تا انتها فصل توزیع گردد و جزو گزینه هایی است که بازیکنان می توانند قبل از شروع بازی های باقیمانده در لیگ برتر آنها را به تن نمایند.

توزیع این پیراهن اگرچه با استقبال بعضی از بازیکنان تیم از جمله فیل فودن روبرو شده و برای بعضی از طرفداران هم تداعی نماینده خاطرات خوبی همچون فصل قهرمانی در لیگ برتر با رکوردشکنی در کسب امتیاز است، اما طراحی آن در زمره زشت ترین طراحی های اجرا شده برای پیراهن تیم های باشگاهی فوتبال است.

به همین بهانه نشریه مارکا مجموعه ای از زشت ترین پیراهن های تیم های باشگاهی فوتبال مخصوصاً تیم های دسته های مختلف فوتبال اسپانیا را جمع آوری نموده است که آنها را در زیر مشاهده می کنید:

پیراهن تیم اتلتیک بیلبائوی اسپانیا

پیراهن تیم دسته دومی کولتورال لئونسای اسپانیا

پیراهن تیم گیخلوی اسپانیا

پیراهن جدید منچسترسیتی انگلیس

پیراهن تیم اویای اسپانیا

پیراهن تیم اتلتیکومادرید

پیراهن تیم دسته دومی لوگوی اسپانیا

پیراهن تیم پالنسیای اسپانیا

پیراهن تیم رکرتیوو اوئلوای اسپانیا

پیراهن تیم سامورای اسپانیا

پیراهن تیم کاستو دالمائو کاتالونیا

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زشت ترین پیراهن های تیم های باشگاهی فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زشت ترین پیراهن های تیم های باشگاهی فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید