فرامرزیان: 40 درصد بودجه فدراسیون فوتبال را پرداخت نموده ایم

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، معاون وزیر ورزش و جوانان از پرداخت 40 درصد از بودجه فدراسیون فوتبال اطلاع داد.

فرامرزیان: 40 درصد بودجه فدراسیون فوتبال را پرداخت نموده ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آرشیو بهترین ها، ژاله فرامرزیان معاون اقتصادی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص واریز پول به حساب فدراسیون ها گفت: خوشبختانه همه فدراسیون ها حساب مورد نظر در بانک مرکزی را افتتاح نموده اند و تا الان نیز بین 40 تا 58 درصد پرداخت نموده ایم که متوسط این پرداخت 51 درصد بوده است. امیدواریم منابع کشور برای چند ماه باقیمانده تا سرانجام سال بهتر از گذشته باشد.

وی درباره پرداخت پول به فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه فدراسیون بعضی الزامات را رعایت نمی کرد پرداخت این فدراسیون کمی با تاخیر صورت گرفت با این وجود تا الان 40 درصد از بودجه مورد نظر را واریز نموده ایم.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما این پول را به فدراسیون می دهیم و به اینکه آیا قرار است این مبلغ به ویلموتس پرداخت گردد یا نه ورود نمی کنیم.

فرامرزیان درباره بدهی اقتصادیاتی فدراسیون ها گفت: بخشی از این بدهی تکلیفی است که باید انجام گردد و هماهنگی لازم را نیز با سازمان اقتصادیات انجام داده ایم. بخشی دیگر نیز اقتصادیات بر عملکرد است با توجه به اینکه فدراسیون ها معاف از اقتصادیات هستند در حال اجرا رایزنی و توافق با نهادهای مربوطه هستیم تا فدراسیون ها شامل بخگرددگی در این بخش شوند.

وی که خودش عضو شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است در مورد تغییرات فراوان در مدیریت مجموعه های ورزشی بویژه مجموعه انقلاب گفت: شرکت توسعه دولتی و مستقل است و هیئت مدیره درخصوص مسائلی همچون مزایده و مناقصه تصمیم گیری می نماید و عملیات اجرایی برعهده خود شرکت توسعه است. به هر حال حجم تغییرات در هر مجموعه ای آسیب می زند ولی این شرکت همانطور که گفتم مستقل است.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی گفت: قرار است بر اساس لیستی که از فدراسیون ها می گیریم توافقی داشته باشیم و این حقوق به ورزشکاران پرداخت گردد. باید جدول مورد نظر تهیه گردد تا پس از آن نیز پرداخت ها صورت بگیرد. فکر می کنم در جلسه فردای ستاد عالی بازی ها، این لیست قطعی گردد و به زودی نیز یک مبلغ پرداختی خواهیم داشت.

فرامرزیان در سرانجام درخصوص معین مدال آوران المپیک و پارالمپیک مطرح نمود: پیش نویس اصلاحات آیین نامه پرداخت پاداش ها صورت گرفته و پس از تایید نهایی این موضوع تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرامرزیان: 40 درصد بودجه فدراسیون فوتبال را پرداخت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: 40 درصد بودجه فدراسیون فوتبال را پرداخت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید