مجید جلالی: موفقیت پرسپولیس در آسیا معیار خوبی برای اثبات کیفیت لیگ برتر است

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: موفقیت پرسپولیس معیار و سنجش خوبی برای اثبات کیفیت لیگ برتر است.

مجید جلالی: موفقیت پرسپولیس در آسیا معیار خوبی برای اثبات کیفیت لیگ برتر است

به گزارش خبرنگار وبلاگ آرشیو بهترین ها از اصفهان مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با ذوب آهن گفت: تقریبا نزدیک به یک ماه است که بازی ننموده ایم و سعی کردیم تمهیداتی داشته باشیم که حس مسابقه در بازیکنان بماند. فردا این ادعای من اثبات می گردد و بازی خوب و با کیفیتی خواهد شد. امیدوارم یک بازی خوب و موفق داشته باشیم.

وی درباره عیار لیگ سال جاری با وجود تعطیلی هایی که داشته است، گفت: تعطیلی ها راحت نیست که شما وقفه داشته باشید و بتوانید اردوها برگزار کنید، اما وقتی که می بینیم اتفاقات خوبی برای فوتبال رخ می دهد، مسئله ای وجود ندارد. بازی ما با پرسپولیس لغو شد، اما وقتی می بینیم که پرسپولیس توانست به فینال لیگ قهرمانان برسد، پس لغو شدن ارزشش را داشته است. درخصوص لیگ هم باید بگویم که لیگ سال جاری به مراتب با کیفیت تر از گذشته شده و مصداق این حرفم نیز تیم پرسپولیس است که از دل همین لیگ به آسیا رفته و فکر می کنم موفقیت این تیم معیار و سنجش خوبی برای اثبات کیفیت لیگ است.

سرمربی پیکان درخصوص شرایط ذوب آهن بیان کرد: شرایط این تیم را آنالیز نموده ایم و حتی بازی با سپیدرود را دیدیم. ذوب آهن تیم خوب و فعالی در پست های مختلف به ویژه کناره ها است و فکر می کنم بازی خوبی خواهد شد.

جلالی درباره عدم پخش برنامه نود گفت: نمی دانم چرا این رخ داده، اما باید بگویم که نود مخاطب دارد. درست است که برخی دلخوری ها هم از این برنامه داریم، اما در مجموع باید بگویم که نود به فوتبال ایران یاری نموده است، هر چند برخی اوقات نیز اشتباهاتی داشته است. امیدوارم این مسائل با کدخدامنشی طرف سوم حل می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجید جلالی: موفقیت پرسپولیس در آسیا معیار خوبی برای اثبات کیفیت لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید جلالی: موفقیت پرسپولیس در آسیا معیار خوبی برای اثبات کیفیت لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید