هدف هازارد در این فصل، گلزنی یا کسب جام؟

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، ستاره بلژیکی تیم چلسی می گوید هدف او این است که تیمش به کسب جام برسد نه بالا رفتن آمار گلزنی خود.

هدف هازارد در این فصل، گلزنی یا کسب جام؟

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها و به نقل از ساکرنت، روند خوب تیم فوتبال چلسی در این فصل با راهنمایی مائوریسیو ساری همچنان ادامه دارد و این تیم موفق گردیده است فصل را به خوبی آغاز کند. برتری 2 بر یک برابر لیورپول در جام اتحادیه به معنای حذف لک لک ها در خانه و صعود آبی های لندن به دور بعد بود. دیداری که ادن هازارد موفق شد با ورود به زمین گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

این بازیکن که در سال 2012 از لیل فرانسه به چلسی آمد موفق گردیده است دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام اتحادیه و حذفی و قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کند.

هازارد درباره موفقیت های فردی و تیمی در این فصل گفت: من راستش به گلزنی فکر نمی کنم. برای من کسب قهرمانی مهم تر و شیرین تر است و به همین خاطر هدفی در گلزنی برای خودم مشخص نکردم. شما من را می شناسید من بازیکنی نیستم که خیلی به گلزنی اهمیت بدهم. من فقط به دنبال لذت بردی از بازیها و برتری تیمم هستم. در این مدت اخیر من توانستم گلهای خوبی برای تیمم به ثمر برسانم و مردم مدام درباره همین گلزنی من صحبت می نمایند ولی من همان بازیکن دو یا 3 سال پیش هستم و هیچ فرقی نکردم. فقط گلزنی می کنم. امیدوارم همینطور شرایط برای من پیش برود و بتوانم برای تیمم موثر بازی کنم.

چلسی بعد از برتری برابر لیورپول اکنون باید به فکر بازی با این تیم در لیگ برتر باشد. دیدار رفت دو تیم در لیگ برتر قرار است فردا شنبه در لندن برگزار گردد. این دیدار مصاف دو تیم بی شکست در لیگ برتر است با این تفاوت که لیورپول تمام دیدارهای خود را برده است و چلسی فقط یک تساوی در دیدارهای قبل خود در لیگ برتر داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هدف هازارد در این فصل، گلزنی یا کسب جام؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف هازارد در این فصل، گلزنی یا کسب جام؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید