پرسپولیس در کوشش برای پرداخت مطالبات اینیگو والنسیا

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیسی ها به اینیگو والنسیا قول داده اند در اولین فرصت طلب او را پرداخت نمایند.

پرسپولیس در کوشش برای پرداخت مطالبات اینیگو والنسیا

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، به نظر می رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس به دستیار گابریل کالدرون در پرسپولیس قول داده اند تا با اولین پول طلب او را پرداخت نمایند. باشگاه پرسپولیس که با مشکل اقتصادی شدیدی روبرو است، حالا با پرونده جدیدی روبرو شده است. اینیگو والنسیا، دستیار گابریل کالدرون در پرسپولیس به خاطر طلبش از این باشگاه به فیفا شکایت نموده و علیه سرخپوشان حکم گرفته است.

میزان طلب والنسیا 75 هزار دلار است. باشگاه پرسپولیس تا روز 22 آبان فرصت داشت که این طلب را بپردازد، اما این کار را نکرد و والنسیا در حال حاضر منتظر دریافت پولش است. شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به والنسیا قول داده اند با اولین پولی که باشگاه برسد طلب او هم پرداخت می گردد و مسئله ای از این بابت نخواهد بود.

با وجود اتمام مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب اینیگو والنسیا، این مربی فعلا منتظر پرداخت طلبش می ماند. مهلت یک ماهه پرسپولیس برای پرداخت طلب اینیگو والنسیا دو روز قبل (22 آبان ماه) به اتمام رسید اما مدیران این باشگاه به دلیل مسائل اقتصادی نتوانستند طلب حدود 70 هزار دلاری وی را پرداخت نمایند. این درحالی است که مربی بدنساز سرخ پوشان در زمان گابریل کالدرون با وجود اینکه مدیران پرسپولیس درباره زمان پرداخت طلبش به وی خبری نداده اند اما فعلا برای پیگیری های حقوقی علیه این باشگاه دست نگه داشته و همچنان منتظر می ماند. از طرفی شنیده می گردد مدیران باشگاه درصدد هستند با تامین منابع اقتصادی لازم مطالبات اقتصادی این مربی را پرداخت نمایند تا پس از بسته شدن پرونده برانکو ایوانکوویچ، مطالبات اینیگو پرسپولیس را دچار دردسر نکند.

محمد انصاری پس از مدت ها غیبت در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد. محمد انصاری در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرد تا ادامه همکاری اش با پرسپولیس رسمی گردد. محمد انصاری که در پرسپولیس مصدوم شد، طی روزهای گذشته به انجام تمرینات فیزیوتراپی پرداخت و مراحل درمان خود را پشت سر گذاشت. آن هم در حالی که کادر فنی پرسپولیس اعتقادی به او نداشت و این بازیکن همراه محسن ربیع خواه در لیست خروجی قرار داشت. اما اتفاقاتی که طی چند هفته اخیر رخ داد و به جدایی شجاع خلیل زاده و ناکامی سرخ ها در جذب بازیکن جانشین منجر شد، باعث شد یحیی گل محمدی برای کنار گذاشتن کامل محمد انصاری دچار تردید گردد.

محمد انصاری که چهره ای مقبول بین طرفداران پرسپولیس داشته و فریمی از عکس های او با پای گچ گرفته در مراسم اهدای مدال در فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به سکانسی ماندگار تبدیل شده، در نهایت با تصمیم یحیی گل محمدی از امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد تا هرچه سریع تر به عنوان جانشین شجاع خلیل زاده خود را مهیای مسابقات کند. اتفاقی که می تواند پس از مدت ها یک خبر خوب برای طرفداران پرسپولیس محسوب گردد.

انصاری که بین طرفداران پرسپولیس به حاجی شهره است، اگرچه یک مدافع چپ کلاسیک است اما با توجه به حضور پیروز سعید آقایی در منطقه چپ خط دفاعی و مسائلی که گل محمدی در دفاع مرکزی دارد، بی شک برای این پست به کار یحیی خواهد آمد. هرچند چند پسته بودن انصاری باعث می گردد تا او در صورت کمبود بازیکن در پست دفاع مرکزی، دفاع و وینگر چپ در تمام این مناطق برای پرسپولیس بازی کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پرسپولیس در کوشش برای پرداخت مطالبات اینیگو والنسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در کوشش برای پرداخت مطالبات اینیگو والنسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید