چرا قلعه نویی به دایی ارادت داشت؟

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، تا این جای فصل که فقط بازی مقابل پدیده برگزار نشده سپاهان تنها تیمی است که رفت و برگشت توانسته سایپا را شکست دهد.

چرا قلعه نویی به دایی ارادت داشت؟

چرا قلعه نویی به دایی ارادت داشت؟

تیم قلدر دایی هیچ وقت و برای هیچ تیمی حریف آسانی نبوده است. تیمی که لیگ را در بالای جدول شروع کرد و پله پله به میانه جدول نزدیک شد اما هیچ گاه از جنگندگی اش کم نشد. به همین دلیل آنها در میان بیگ فایو بالای جدول تا قبل از بازی با سپاهان دبل شدن را تجربه ننموده بودند. 2 امتیاز از پرسپولیس، 2 امتیاز از استقلال، 2 امتیاز از تراکتورسازی در طول این فصل گرفته اند و بازی برگشت با پدیده هم هنوز برگزار نشده است و از فولاد دیگر تیم بالای سرشان هم شش امتیاز کسب نموده اند.

تا این جای فصل که فقط بازی مقابل پدیده برگزار نشده سپاهان تنها تیمی است که رفت و برگشت توانسته سایپا را شکست دهد. البته سهم سپاهان از بازی با سایپا فقط 6 امتیاز نبوده است. آنها 6 تفاضل گل را هم از دایی و شاگردانش هدیه گرفته اند. همین مساله باعث شد سپاهانی که در میان تیم های مدعی کمترین تفاضل گل را داشت به لطف سه گل بازی دیروز بعد از استقلال دومین تفاضل گل را از آن خود کند. سایپا به جز دو بازی مقابل سپاهان فقط به پیکان در کل لیگ با اختلاف سه گل باخته است که نشان از اهمیت نتایج سپاهان مقابل این تیم دارد.

علاوه بر قلعه نویی، کی روش هم علاقه ویژه ای به سایپا دارد. کی روش فقط در دو بازی لیگ توانسته آمار دو گل و یک پاس گل را ثبت کند و حدس زدن آن دو بازی کار سختی نیست. تیم دایی در جدول آقای گل ها هم تاثیر داشته است و کی روش به لطف این دو بازی بالاتر از علیپور و استوکس قرار گرفته است. با آمار این دو بازی تعیین است که چرا قلعه نویی، ارادت ویژه ای به علی دایی دارد و حسابی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی از او تعریف نموده است.

2 - 300

منبع: ایران ورزشی

به "چرا قلعه نویی به دایی ارادت داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا قلعه نویی به دایی ارادت داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید