کمک: فرد جدید برای سرپرستی فدراسیون کشتی به زودی معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، رئیس هئیت کشتی البرز گفت: با توجه به اینکه بنی تمیم میخواهد در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت کند روسای هیئت های تصمیم گرفتند که فردی واجد شرایط از سوی وزارت ورزش برای سرپرستی به مجمع معرفی گردد تا در صورت تایید مجمع فعالیت خود را شروع کند.

کمک: فرد جدید برای سرپرستی فدراسیون کشتی به زودی معرفی می گردد

به گزارش ، حمید یاری رئیس هئیت کشتی البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه بنی تمیم میخواهد در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت کند روسای هیئت های تصمیم گرفتند که فردی واجد شرایط از سوی وزارت ورزش برای سرپرستی به مجمع معرفی گردد تا در صورت تایید مجمع فعالیت خود را شروع کند.

وی ادامه داد: برای یاری به برنامه های فنی تیم های ملی علاقه اعضای مجمع ایجاد ثبات مدیریتی بود، اما در مجموع برای ایجاد عدالت در انتخابات و از بین بردن شایبه ها این تصمیم گرفته شد.

یاری توضیح داد: البته بنی تمیم طبق اساسنامه فدراسیون کشتی تا 15 اردیبهشت ماه سرپرست فدراسیون است و پس از آن در صورتی که همچنان قصد شرکت در انتخابات را داشته باشند سرپرست جدید معرفی می گردد.

وی تاکید نمود: هدف مجمع کشتی تعامل با وزارت ورزش و جوانان است و انتظار ما اعضای از مسئولان ورزش کشور اینست که با توجه به فاصله 15 ماه باقی مانده تا المپیک 2020 هرچه سریعتر مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را برگزار نمایند تا کشتی بعنوان شانس اول کسب مدال در این رویداد بزرگ زودتر از بلاتکلیفی موجود خارج گردد.

یاری در سرانجام با اشاره به اینکه بکار بردن لفظ برکناری بنی تمیم خارج از چارچوب اخلاق و بدور از واقعیت است؛ خاطر نشان کرد: بنی تمیم در مدت شش ماهه سرپرستی فدراسیون کشتی عملکرد خوبی داشته است که مصداق عینی آن قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های بزرگسالان قهرمانی آسیا در چین است که جا دارد از کوشش ها و زحمات وی قدردانی گردد.

بنا: هر موقع که پرچم ایران را می بینم اشک در چشمان جمع می گردد

کشتی فرنگی ایران بر بام آسیا ایستاد

نوری و قاسمی منجزی طلایی شدند/ عبدولی و گرایی به مدال برنز رسیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کمک: فرد جدید برای سرپرستی فدراسیون کشتی به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک: فرد جدید برای سرپرستی فدراسیون کشتی به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید