اظهارات مربیان جودو و بسکتبال با ویلچر بانوان پس از رقابت ورزشکاران ایران

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان معتقد است به ثمر نشستن و کسب مدال های رنگارنگ در جودو، حاصل زحمات مربیان در استان ها است.

اظهارات مربیان جودو و بسکتبال با ویلچر بانوان پس از رقابت ورزشکاران ایران

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ آرشیو بهترین ها از جاکارتا، مسابقات انفرادی جودوی نابینایان به خاتمه رسید و تیم ایران موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز شد محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان پس از خاتمه مسابقات بخش انفرادی گفت: ما کار خاصی انجام ندادیم. زحمات اصلی را آن مربیانی انجام داده اند که این بچه ها را پیدا نموده اند، با آنها تمرین نموده و آنها را به این سطح رسانده اند. ما تنها جودوکاران را صیقل دادیم.

وی ادامه داد: امیدوارم روزی فرا برسد که ما در جودو یک تیم دوم هم داشته باشیم و بتوانیم آنها را در رقابت های جهانی و کمپ های مشترک شرکت دهیم تا هم پشتوانه سازی برای تیم اصلی باشد و هم باعث انگیزه آنها گردد.

یوسف زاده در خصوص سطح رقبا و عدم برگزاری اردو های برون مرزی گفت: من دو دهه در تمام سطوح جودو تجربه داشتم و اگر بتوان اردوهایی در همین کشورهای همسایه مثل آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان، قزاقستان و ازبکستان که هزینه چندانی به نسبت ژاپن و کانادا ندارند برگزار کرد، می توان نتایج بسیار بهتری هم گرفت.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان در خصوص عدم حضور علیرضا خجسته در تیم ملی و جایگزینی علی عباس نژاد به جای وی گفت: سه هفته قبل در مسابقات جهانی باکو اعلام کردند افرادی که بخواهند در رقابت های نرمال شرکت نمایند، نمی توانند در رقابت های پارا هم شرکت داشته باشند. از آنجایی که وی سن پایینی دارد و 21 سالش است، تصمیم گرفت آینده خود را در جودوی افراد بینا ادامه دهد و ما نیز به تصمیم او احترام گذاشتیم و توانستیم علی عباس نژاد را جایگزین وی کنیم.

همایون پور: سرعت ژاپن همه را غافلگیر کرد

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران پس از شکست تیمش برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: سرعت ژاپن همه را غافلگیر کرد و کوشش ما برای مهار سرعتشان بی نتیجه ماند.

آذر همایون پور پس از راه یافتن تیمش به دیدار رده بندی بازی های پاراآسیایی گفت: ژاپن و چین دو قدرت آسیایی هستند که تجربه های زیادی را در بازی های پارالمپیک تجربه نموده و با این شرایط پیش بینی می شد تیم ما برنده میدان نباشد.

وی اضافه نمود: سرعت ژاپن همه تیم ها را غافلگیر نموده است و هر چقدر کوشش کردیم سرعتشان را مهار کنیم متاسفانه ناتوان بودیم و بیشتر گل هایمان را نیز از ضد حمله دریافت کردیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان درباره رقابت شاگردانش در دیدار رده بندی مقابل تالیند گفت: تیم ما چهار دوره با تایلند رقابت نموده است که این تیم را سه بار شکست داده ایم و امیدواریم در این مسابقه نیز برنده بازی باشیم و از سکوی سومی مان در دوره قبل بازی های پاراآسیایی دفاع کنیم.

وی در خاتمه یادآور شد: هنوز خیلی راه داریم تا بتوانیم خودمان را با چین و ژاپن قیاس کنیم و برای رسیدن به این تیم ها باید یک برنامه طولانی مدتی تدبیر گردد

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اظهارات مربیان جودو و بسکتبال با ویلچر بانوان پس از رقابت ورزشکاران ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مربیان جودو و بسکتبال با ویلچر بانوان پس از رقابت ورزشکاران ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید