در دیدار برابر فولاد نوین مستحق پیروزی بودیم، جانانه جنگیدیم

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، بابک صمدیان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به پیروزی شهرداری همدان برابر فولاد نوین اهواز در این هفته گفت: با توجه به نتایج هفته های گذشته 3 امتیاز برابر فولاد نوین از نان شب هم برای ما واجب تر بود و با تمام وجود آمده بودیم تا در این دیدار پیروز شویم.

در دیدار برابر فولاد نوین مستحق پیروزی بودیم، جانانه جنگیدیم

وی اضافه نمود: برنامه ما از سوت شروع مسابقه حمله بود و بیشتر 90 دقیقه مسابقه را ما با 3 دفاع بازی کردیم تا بتوانیم حملات بیشتری بر روی دروازه حریف انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه موقعیت های بسیار زیادی خلق کردیم، گفت: در نیمه اول یک بار تیر دروازه را به لرزه درآوردیم و بارها تا آستانه باز کردن دروازه فولاد نوین پیش رفتیم اما بازیکنانمان باید بیشتر قدر این موقعیت ها را می دانستند تا در نیمه اول با تساوی به رختکن نرویم.

صمدیان اظهار داشت: اخراج ناعادلانه رضا کوهی بازیکن تأثیرگذار ما در اواخر نیمه دوم باعث شد تا کار برای در ادامه کار سخت تر گردد اما بازیکنانم در بین دو نیمه هم قسم شدند که 10 نفره حریف خود را با شکست بدرقه نمایند.

وی بابیان اینکه می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم، بیان نمود: در نیمه دوم سراسر حمله شدیم که خیلی زود نیز به گل رسیدیم اما عدم تمرکز در لحظاتی از دفاع باعث شد خیلی زود گل تساوی را دریافت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان نمود: بعد از یک بریک شدن بازی تعویض های هجومی انجام دادیم که خوشبختانه باز هم به بازی برگشتیم و گل دوم را نیز وارد دروازه حریف کردیم تا با این پیروزی بتوانیم وضعیت خود را بهبود ببخشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در دیدار برابر فولاد نوین مستحق پیروزی بودیم، جانانه جنگیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دیدار برابر فولاد نوین مستحق پیروزی بودیم، جانانه جنگیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید