روایت سرمربی تیم والیبال پیغام از ضرب و شتم محمد موسوی

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال بین دو تیم شهرداری ارومیه و پیغام خراسان با حواشی همراه بود. سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران در این بازی مورد ضرب و شتم نهاده شد.

روایت سرمربی تیم والیبال پیغام از ضرب و شتم محمد موسوی

جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال پیغام خراسان در گفت وگو با وبلاگ آرشیو بهترین ها درباره حواشی بازی مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: از نظر فنی خیلی بد نبودیم اما آنچنان هم راضی نماینده نبودیم. می توانستیم بهتر بازی کنیم. می دانستیم که تیم ارومیه در کوشش است تا با کسب پیروزی، بار دیگر به مسابقات بازگردد و به همین دلیل نیز بسیار کوشش کرد. چیزی که در این دیدار بسیار جای تعجب داشت، حضور پرتعداد تماشاگران بود که بعداً متوجه شدیم آنها به دلیل حضور موسوی در سالن حاضر شده اند و می خواستند جوی را علیه او ایجاد نمایند.

قوچان نژاد اضافه نمود: در گیم اول بسیار بد بازی کردیم و نتیجه را از دست دادیم. بیشترین حاشیه مربوط به گیم چهارم بود و کاویانی (داور) نتوانست بازی را خوب مدیریت کند. مهم ترین فاکتور مدیریت، مربوط به داوران خط بود که آنها بسیار ما را اذیت کردند و این بی انصافی است.

وی توضیح داد: در ست پنجم 13 بر 8 نتیجه به نفع ما بود که خطایی صورت گرفت و کاویانی در امتیاز 14 به نفع ما رأی را صادر کرد. سپس بازیکنان و مربی تیم شهرداری ارومیه تا پای سکوی داوری نیز رفتند. داور با وجود اینکه می توانست از کارت خود استفاده کند، اما این کار را انجام نداد. پس از 40 دقیقه وقفه، کاویانی از صندلی خود پایین آمد و با توجه به اینکه ویدئو چِک نداشتیم، با استفاده از موبایل، صحنه خطا را بازبینی کرد. همین باعث شد تا درگیری و تشویش در بازی صورت گیرد و فردی به نام جمشید ضربه ای با مُشت به صورت موسوی زد.

سرمربی تیم پیغام خراسان در پاسخ به این سؤال که آیا فرد ضارب از بازیکنان تیم پیغام بود یا خیر؟ گفت: خیر، او از بازیکنان تیم نبود. بازیکنان هیچ مسئله ای با یکدیگر نداشتند اما به یکباره فردی به نام جمشید چنین حرکتی را انجام داد و باعث رخ دادن حواشی در بازی شد.

قوچان نژاد درباره بازی هفته آینده مقابل عقاب نهاجا اضافه نمود: در بازی هفته هفتم میهمان عقاب هستیم، قطعاً کار سختی را در پیش داریم، ما تیم مدعی نیستیم و هر بازی باید کوشش خود را انجام دهیم تا مزد زحماتمان را بگیریم. قطعاً کار سختی مقابل عقاب در پیش داریم و ما برای برد به زمین خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روایت سرمربی تیم والیبال پیغام از ضرب و شتم محمد موسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت سرمربی تیم والیبال پیغام از ضرب و شتم محمد موسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید