آیا می توانید از 9 جهنم چشمه های آب گرم بپو جان سالم به در ببرید؟

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، بِپو در ژاپن بیشترین تعداد چشمه های آب گرم را در تفرجگاه های چشمه آب گرم در ژاپن دارد. این تفرجگاه تمام چیزهای ممکن را دارد: حمام داغ، حمام شن و ماسه و حمام بخار. با این حال بپو فرق دارد، ویژگی منحصربه فردی دارد که مکان های دیگر ندارند: 9 جهنم.

آیا می توانید از 9 جهنم چشمه های آب گرم بپو جان سالم به در ببرید؟

یومی

چشمه آب گرم دریای جهنم به وسیله درختان احاطه شده است. گل های نیلوفر آبی در نزدیک برکه، جایی که آب جوشان نیست، رشد نموده اند. این چشمه به خاطر رنگ آبی آبش معروف شده است.

چی نو ویکی

آب قرمز رنگ، نام برکه خون جهنم را برای آن به همراه آورده است. رنگ قرمز ناشی از آهن معدنی موجود در آب است.

اونی یاما

کوه هیولای جهنم مکان واقعا وحشتناکی است. اینجا محل زندگی تمساح ها است.

کومادو

دیگ جوشان جهنم، داغ ترین آب را در میان چشمه ها دارد. از آن برای پخت و پز و از بخار آن برای پختن تخم مرغ، پودینگ و دیگر تنقلات استفاده می نمایند.

شی رایک

برکه سفید جهنم، مکانی مملو از مه و آب شیری رنگ است. باغی زیبا این برکه را احاطه نموده است.

آنی شوبی

راهب جهنم، مکانی برای آب تنی راهبان در گل و لای آن نیست. هنگامی که جباب ها در بالای گل و لای جوشان ظاهر می شوند، مانند سر طاس و صیقلی به نظر می رسند.

یاما

کوه جهنم در یک باغ وحش با تعداد فراوانی حوضچه آب گرم قرار گرفته است.

تاس یومکی

فواره جهنم، آبفشانی جوشان دارد که هر 30 الی 40 دقیقه یک بار فوران می نماید. تخته سنگی در بالای آبفشان وجود دارد که مانع از پرتاب بیش از حد آب به بالا می گردد.

کین ری یو

اژدهای طلایی جهنم نام اژدهایی هست که به وسیله چشمه، بخار فراوری می نماید. در طلوع خورشید همانند اژدهایی در حال پرواز به نظر می رسد.

شنا ممنوع

این چشمه های آب گرم برای شنا کردن نیستند، زیرا بیش از حد داغ یا خطرناک (تمساح ها) هستند. با این حال حتی بدون شنا کردن، چشمه های آب گرم بپو مکانی بسیار زیبا و شگفت انگیز برای بازدید محسوب می شوند. گردشگران می توانند پاهای خود را با آب های آتشفشانی خیس نمایند، غذاهای بخارپز بخورند و از زیبایی طبیعت آنجا لذت ببرند.

منبع: کجارو / allday.com

به "آیا می توانید از 9 جهنم چشمه های آب گرم بپو جان سالم به در ببرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا می توانید از 9 جهنم چشمه های آب گرم بپو جان سالم به در ببرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید