باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر به آلمان می رود

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر به کارگردانی صادق جوادی در جشنواره فیلم لایپزیگ نمایش داده می شود.

باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر به آلمان می رود

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ آرشیو بهترین ها به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، پویانمایی باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر به کارگردانی صادق جوادی به بخش مسابقه بچه ها شصت وسومین جشنواره فیلم مستند و انیمیشن لایپزیگ (DOK Leipzig) کشور آلمان راه یافت.

این انیمیشن که به تازگی به سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و چهل ونهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا نیز راه یافته بود، سومین حضور بین المللی خود را در کشوری اروپایی تجربه می کند.

پویانمایی 8 دقیقه ای باد های پاییزی، باد های بهاری، دو کبوتر بر اساس کتابی با همین نام نوشته احمدرضا احمدی از انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، ساخته شده است.

این فیلم کوتاه انیمیشن در روز های 6، 8، 10 و 11 آبان در سالن های سینما برای بچه ها بالای 5 سال و از روز 7 تا 21 آبان 1399 به صورت مجازی به نمایش در خواهد آمد.

امسال فیلم های منتخب این بخش در پنج برنامه ویژه برای بچه ها و نوجوانان در گروه های مختلف سنی نمایش داده می شود. برنامه ریزان این بخش تلاش کرده اند فیلم هایی با موضوع های جدی و پراهمیت را برای گروه های سنی مختلف انتخاب کنند.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سال گذشته نیز در این جشنواره با فیلم کوتاه گرگم و گله می برم حضور داشت که این پویانمایی توانست پیروز به دریافت جایزه کبوتر طلایی (GOLDEN DOVE) بهترین فیلم کوتاه در بخش انیمیشن های کوتاه شود که این جایزه جشنواره لایپزیگ آلمان مورد تایید نود و دومین آکادمی اسکار است.

جشنواره فیلم مستند و انیمیشن لایپزیگ از روز 5 تا 11 آبان 1399 مصادف با 26 اکتبر تا 1 نوامبر 2020 در شهر لایپزیگ کشور آلمان به صورت فیزیکی و آنلاین برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر به آلمان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر به آلمان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید