2 انیمیشن کوتاه ایرانی در رقابت اسکار 2021

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 96 اثر واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین انیمیشن کوتاه نود و سومین دوره این جوایز سینمایی را منتشر کرد.

2 انیمیشن کوتاه ایرانی در رقابت اسکار 2021

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها به نقل از کارتون برو، انیمیشن کوتاه گرگم و گله می برم ساخته امیر هوشنگ مشخص که در جشنواره بین المللی فیلم هیروشیما واجد شرایط رقابت در شاخه اسکار انیمیشن کوتاه 2021 شده در کنار انیمیشن آواز گنجشک به کارگردانی فرزانه امیدوارنیا و محصول مشترک ایران و دانمارک که در جشنواره فیلم لِبو در کشور شیلی واجد شرایط شناخته شده است، این فرصت را خواهند داشت که در کنار 94 اثر دیگر از کشورهای مختلف دنیا برای کسب اسکار بهترین انیمیشن کوتاه نود و سومین دوره جوایز اسکار رقابت نمایند.

آثار از سه سه طریق می توانند واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین انیمیشن کوتاه جوایز اسکار شوند: 1- تحت شرایط تعریف شده در مناطق لس آنجلس یا نیویورک اکران عمومی شوند 2- در یکی از جشنواره های مورد تایید آموزشگاه اسکار پیروز به کسب جایزه شوند و یا 3- در جوایز اسکار دانشجویی پیروز به کسب جایزه شوند.

فهرست نامزدهای نهایی اسکار 2021 روز 15 مارس (25 اسفند) اعلام می گردد و مراسم پایانی نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار نیز 25 آوریل 2021 (6 اردیبهشت ماه 1400) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "2 انیمیشن کوتاه ایرانی در رقابت اسکار 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 انیمیشن کوتاه ایرانی در رقابت اسکار 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید