بارش باران راستا روستای نوبهار کردیان باخرز را مسدود کرد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار باخرز گفت: بارش رگباری باران باعث مسدود شدن راستا روستای نوبهار کردیان باخرز شد.

بارش باران راستا روستای نوبهار کردیان باخرز را مسدود کرد

عباس حسن نژاد در گفت وگو با وبلاگ آرشیو بهترین ها اظهار کرد: این راستا شنبه و یکشنبه،25 و 26 دی، مسدود بود که با قطع باران و فروکش کردن آب راستا باز شد ولی امروز ساعت 14 مجدد به علت بارش های رگباری مسدود شد.

وی اضافه کرد: طی گزارش های اعلام شده سیلاب در منطقه بالاولایت این شهرستان روان شده ولی تا کنون به راستا اصلی نرسیده است؛ چنانچه این اتفاق بیفتد، راستا روستاهای منج و دشت آپ نیز مسدود خواهد شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان باخرز اعلام کرد: با توجه به اشباع شدن راستا رودخانه احتمال جاری شدن سیلاب ها وجود دارد؛ از این رو اکیپ های عملیاتی به صورت آماده باش درآمده اند.

حسن نژاد توضیح داد: طبق گزارش ایستگاه هواشناسی از شنبه، 25 تا دوشنبه، 27 دی ماه، مقدار بارندگی در این شهرستان 48.5 میلی متر اعلام شده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه کلیه ماشین آلات راهداری و تجهیزات فرسوده شده و قدمت بالایی دارد؛ در صورت بروز هر مسئله ای فرایند عملیات به کندی صورت خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در این شهرستان ادامه داد: راستاهای 2 روستای منج و دشت آپ سه سال پیش تخریب شده و تا کنون هیچ تسهیلاتی نه از ستاد بحران و نه اعتبارات راه ها برای بازسازی و بازسازی به آن تعلق نگرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارش باران راستا روستای نوبهار کردیان باخرز را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران راستا روستای نوبهار کردیان باخرز را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید