بارش برف و باران در این 9 استان از امروز ، کاهش دما در نوار شمالی

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف در نقاط مختلف بعلاوه خیزش گردوخاک در شرق کشور اطلاع داد.

بارش برف و باران در این 9 استان از امروز ، کاهش دما در نوار شمالی

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، آخرین داده های سازمان هواشناسی کشور نشان می دهد که امروز (7 آبان ماه) در استان های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، در نقاط مستعد گردوخاک و در نوار شمالی کشور کاهش دما پیش بینی می گردد.

یکشنبه (8 آبان ماه) در خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

دوشنبه (9 آبان ماه) در بعضی نقاط غرب، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و دامنه های مرکزی زاگرس، سه شنبه (10 آبان ماه) در نوار شمالی کشور و استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و چهارشنبه (11 آبان ماه) در استان های ساحلی خزر، شمال شرق، نواحی مرکزی و استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی بارش پیش بینی می گردد.

روز سه شنبه افزایش دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

در روز شنبه در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و یکشنبه در بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می گردد.

دریای خزر در روزهای یکشنبه و سه شنبه مواج خواهد بود.

شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (8 آبان ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 20 و روز دوشنبه (9 آبان ماه) کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طی امروز و فردا (7 و 8آبان ماه) اهواز با دمای 35 درجه سانتیگراد و شهرکرد با دمای 1 و 2 درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش برف و باران در این 9 استان از امروز ، کاهش دما در نوار شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در این 9 استان از امروز ، کاهش دما در نوار شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید