بازیکنان فجر سپاسی کم کاری نکردند، بیشتر از همه دنبال برد هستیم

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، علی اصغر کلانتری عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم فجر سپاسی شیراز و نساجی مازندران، گفت: از قبل شناخت کاملی از نساجی داشتیم و می دانستیم تیم باکلاسی است و به خوبی بازی می نماید.

بازیکنان فجر سپاسی کم کاری نکردند، بیشتر از همه دنبال برد هستیم

وی ادامه داد: بعد از گل زدن به سمت بازی بسته و زد حمله روی آوردیم تا 3 امتیاز بازی را حفظ کنیم اما متاسفانه در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز توضیح داد: تیم نساجی چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه ما داشتند اما روی یک زده حمله هم داور خطای حمله را گرفت. کلانتری تاکید نمود: بازیکنان کم کاری نکردند و یک اتفاق بود که باعث دریافت گل تساوی شد.

وی اضافه کرد: من متناسب با شرایط اردو و تمرینات، بازیکن را انتخاب می کنم، بازیکن تیم من بین 2 نیمه می گوید نمی توانم بازی کنم خوب باید چه حرکتی کنم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: کادر فنی تیم فجر بیشتر از همه در پی کسب موفقیت هستند و هیچ تعویضی بودن علت نبوده است.

کلانتری توضیح داد: خود من هم خواستار داشتن یک تیمی هستم که از دقیقه اول تا 90 حمله کند اما بعضی از بازیکنان خودشان اعلام کردند که توان ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنان فجر سپاسی کم کاری نکردند، بیشتر از همه دنبال برد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان فجر سپاسی کم کاری نکردند، بیشتر از همه دنبال برد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید