برندگان مسابقه اراک و صنایع دستی معرفی شدند

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، معاون صنایع دستی استان مرکزی گفت: مراسم قرعه کشی برندگان مسابقه اراک و صنایع دستی برگزار گردید و 20 نفر برندگان مسابقه معرفی شدند.

برندگان مسابقه اراک و صنایع دستی معرفی شدند

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی قاسم کاظمی روز 10 مرداد 99 گفت: مراسم قرعه کشی با حضور سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، معاون صنایع دستی استان مرکزی، نمایندگان اداره حراست و بازرسی شهرداری، برگزار گردید.

کاظمی اضافه نمود: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت روز صنایع دستی در جهت شناخت و معرفی هر چه بیشتر بخش های مختلف صنایع دستی استان و به ویژه شهر اراک در روزجهانی صنایع دستی 20 خرداد برگزار گردیده بود.

او با بیان اینکه این مسابقه به منظور فرهنگ سازی در زمینه صنایع دستی برگزار گردیده، گفت: این مسابقه به صورت مجازی و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اجرا شد و از بین 330 نفر شرکت کننده در مسابقه به 20 نفر از برندگان مسابقه جوایز ارزنده ای در قالب صنایع دستی فاخر استان به رسم یادبود اهدا می گردد.

او گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان اقدام به برگزاری این مسابقه مجازی در راستای حفظ و ترویج صنایع دستی استان در میان هم وطنان عزیز کرد.

منبع: میراث آریا

به "برندگان مسابقه اراک و صنایع دستی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان مسابقه اراک و صنایع دستی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید