تمدید پنج روزه فروش اینترنتی کتاب های درسی از امروز

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، خبرگزاری خبرنگاران- دانش آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم و یازدهم و دوازدهم دبیرستان که تا به امروز پیروز به خرید اینترنتی کتاب های درسی خود نشدند از امروز می توانند نسبت به خرید کتاب های درسی خود اقدام نمایند.

تمدید پنج روزه فروش اینترنتی کتاب های درسی از امروز

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آرشیو بهترین ها، محمد علوی تبار اضافه کرد: خرید اینترنتی کتاب های درسی پایه های اول، هفتم و دهم هم از ششم تیر شروع خواهد شد و تا 16 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی گفت: دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه irtextbook.ir و درج کد ملی و شماره شناسنامه کتاب های درسی خود را خریداری نمایند.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تأکید کرد: دانش آموزانی که بعد از خرید کتاب های درسی ناچار به جابجایی محل سکونت و یا تغییر مدرسه خود می شوند می توانند از 12 تیر وارد سامانه شده و مدرسه نو خود را اعلام نمایند.

آقای علوی تبار یادآور شد: قیمت کتاب های درسی سال جاری نسبت به پارسال 25 درصد افزایش دارد و خرید کتاب ها فقط به وسیله سامانه فروش اینترنتی انجام می گردد و خرید آن به وسیله کتابفروشی ها امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آرشیو بهترین ها به نقل از صدا و سیما، وی گفت: بیش از 3 میلیون و 500 هزار دانش آموز میان پایه تا کنون برای خرید کتاب های درسی اقدام نکرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تمدید پنج روزه فروش اینترنتی کتاب های درسی از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید پنج روزه فروش اینترنتی کتاب های درسی از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید