حاشیه دیدار گل ریحان - استقلال، اعلام ترکیب گل ریحان و حضور هاشمیان در استادیوم

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، ترکیب تیم فوتبال گل ریحان البرز برای دیدار مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اعلام شد.

حاشیه دیدار گل ریحان - استقلال، اعلام ترکیب گل ریحان و حضور هاشمیان در استادیوم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آرشیو بهترین ها، تیم های فوتبال گل ریحان البرز و استقلال در ادامه بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 18:15 امروز (دوشنبه) در استادیوم انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.

محمد نصرتی سرمربی گل ریحان ترکیب تیمش را بیان نمود که براین اساس، حجت صدقی، علی محمدی، علیرضا ارجمندیان، محمد پاپی، محمدحسین مهرآزما، حمیدرضا دیوسالار، مصطفی اکرامی، کیانوش میرزایی، محمد امین درویشی، سیدامید نظامی پور و سیدمحسن حسینی برای تیم میزبان به میدان خواهند رفت.

وحید هاشیمان، مربی تیم ملی و دستیار مارک ویلموتس برای تماشای بازی در استادیوم حضور یافت.

طرفداران استقلال استقبال خوبی از این بازی نموده و تقریباً بیشتر سکوها را به خود اختصاص داده اند.

از ورود خودروهای وبلاگ آرشیو بهترین ها به داخل استادیوم جلوگیری شد که همین مسئله مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرد. همچنین سکوی اختصاص داده شده به وبلاگ آرشیو بهترین ها جالب نبود و بسیاری از وبلاگ آرشیو بهترین ها ایستاده مشغول تهیه گزارش هستند.

سیاوش یزدانی، حسین پورحمیدی، میلیچ، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، رضا آذری، آرش رضاوند و سجاد آقایی نیمکت نشینان استقلال برای این دیدار هستند. آقایی پیش از این به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی از استقلال کنار گذاشته شده بود، اما پس از ابراز ندامت دوباره به تیم بازگشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه دیدار گل ریحان - استقلال، اعلام ترکیب گل ریحان و حضور هاشمیان در استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار گل ریحان - استقلال، اعلام ترکیب گل ریحان و حضور هاشمیان در استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید