حجم فراوری سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن تا الان اسفناک بوده است

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، به نظر می رسد که سامسونگ در فراوری و عرضه گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن دچار مشکل شده است و کمبود تراشه اجازه فراوری و عرضه گسترده این محصول را به غول کره ای دنیای موبایل نمی دهد.

حجم فراوری سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن تا الان اسفناک بوده است

اگرچه انتظار می رفت که شرکت سامسونگ خیلی سریع گلکسی اس 21 فن ادیشن را پس از معرفی و رونمایی وارد بازار جهانی موبایل کند، اما غول کره ای برای انجام این کار با چالش هایی روبرو شده است که به نظر می رسد به این زودی ها نمی توانیم این گوشی را در دست کاربران و علاقه مندان این گوشی ببینیم. به همین دلیل مکس جامبور یکی از صاحب نظران صنعت فراوری موبایل، اعلام نموده است که سامسونگ تا به امروز حدود 10 هزار دستگاه گلکسی اس 21 فن ادیشن فراوری نموده است که این تعداد بسیار ناچیز، حتی احتیاج کاربران و علاقمندان یک منطقه را برآورده نمی نماید چه برسد به همه بازار هایی که قرار است در آن ها این محصول به فروش برسد.

او با بیان اینکه استقبال خوب کاربران از دیگر گوشی این شرکت، گلکسی زد فلیپ 3 هم می تواند علتی بر کندی فرایند فراوری این گوشی باشد، صحبت های خود را اینگونه جمع بندی می نماید که شرکت سامسونگ می تواند فرایند فراوری خود را در هفته های آینده افزایش دهد.

همانطور که می دانید سامسونگ گلکسی اس 21 فن ادیشن را با دو پردازنده اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 به بازار عرضه نموده است. بعضی از مسائل فراوری این گوشی می تواند ناشی از این واقعیت باشد که که هم گلکسی زد فلیپ 3 و هم زد فولد 3 از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده می نمایند و شاید همین موضوع باعث شده که سامسونگ در فراوری گلکسی اس 21 فن ادیشن با مشکل کمبود تراشه روبرو شده باشد. بنابراین بعید به نظر می رسد که سامسونگ به علت مشکل کمبود در شرکت های سازنده این تراشه از آن ها در ساخت گلکسی اس 21 فن ادیشن استفاده کند.

در برترین حالت ممکن، کمبود تراشه های اسنپدراگون نباید بر روی فراوری دیگر تراشه گلکسی اس 21 فن ادیشن یعنی اگزینوس تأثیر چندانی بگذارد. هرچند اوضاع این بار نسبت به قبل کمی متفاوت تر است. هر دو پردازنده با فناوری ساخت 5 نانومتری سامسونگ فراوری می شوند. بنابراین کمبود قطعات بر هر دو تراشه اسنپدراگون و اگزینوس به طور یکسان تأثیر می گذارد. سامسونگ نمی تواند تقاضا برای تلفن های هوشمند خود را به همین شکل ادامه دهد و تقاضای بالای کاربران از گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن قطعا بر سنگینی بار شرکت سامسونگ اضافه می نماید.

گوگل مدل اگزینوس گلکسی S21 فن ادیشن را تأیید کرد

حتی خود سامسونگ هم شانس کمی برای موفقیت خود در فروش گلکسی اس 21 فن ادیشن قائل است. به هرحال، از آن جایی که گلکسی اس 21 (مدل استاندارد) در حال حاضر با قیمت بسیار مناسبی در دسترس واقع شده است، به همین دلیل شاید خیلی منطقی نباشد کاربران برای ورود گلکسی اس 21 فن ادیشن به بازار منتظر بمانند که ظاهرا از لحاظ مشخصات فنی هم شرایط خیلی بهتری به نسبت گلکسی اس 21 ندارد. علاوه بر این ها، چیزی به رونمایی و عرضه پرچم دار بعدی سامسونگ یعنی اس 22 نمانده است، بنابراین بسیاری از کاربران و علاقمندان این غول کره ای ترجیح می دهند تا منتظر نسل بعدی دیواس های سامسونگ بمانند.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "حجم فراوری سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن تا الان اسفناک بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجم فراوری سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن تا الان اسفناک بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید