دختر بچه 6 ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه سوری

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین آمار حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در کشور، اظهار کرد: از ابتدای اسفند تا به امروز (یک شنبه 24 اسفند) 227 نفر بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه سوری مصدوم شده اند.

دختر بچه 6 ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه سوری

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، او ادامه داد: تعداد 60 نفر از مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری در بیمارستان بستری هستند و متاسفانه دو مرد و یک دختر بچه 6 ساله بر اثر این حوادث فوت کرده اند.

خالدی اضافه کرد: از ابتدای اسفند تا به امروز 30مورد قطع عضو، 62 آسیب چشمی و 77 مورد سوختگی بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری گزارش شده است.

سازمان اورژانس کشور گفت: 92 درصد از مصدومان چهارشنبه سوری سال جاری مرد و 8 درصد خانم هستند. همچنین تا به این لحظه 158 مصدوم این حوادث از بیمارستان ترخیص شده و شش نفر در محل درمان شده اند.

او گفت: استان های تهران، آذربایجان شرقی و مرکزی بیشترین و استان هرمزگان کمترین حوادث و مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری را داشته اند.

خالدی یادآوری کرد: توصیه می شود کارمندان در روز چهارشنبه سوری زودتر به خانه های خود بازگردند و برای تردد معابر اصلی را انتخاب کنند.

منبع: فرارو

به "دختر بچه 6 ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه سوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر بچه 6 ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه سوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید