دنیای زیر آب در یک رمان کودک

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، رمان کودک شارلوی 2726 نوشته پروین پناهی منتشر شد.

دنیای زیر آب در یک رمان کودک

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، پروین پناهی درباره کتاب تازه اش گفت: شارلوی 2726 یک پری دریایی کوچک است که با مادرش در قصرهای بلورین دریا زندگی می نماید. او شنیده که پدرش در قصر غول هزارچشم کار می نماید. یک روز وقتی شارلو از مدرسه برمی گردد به لاسترمز زیرآب زن برمی خورد. لاسترمز او را فریب می دهد و با ترفندی به قلعه غول هزارچشم می برد.

او در ادامه اضافه نمود: در این داستان غول هزارچشم سال هاست از تمام موجودات دریایی کار اجباری می کشد و هر کسی را که از دستوراتش سرپیچی کند، از بین می برد؛ اما شارلو در پی راه نجاتی برای خود، پدر و دیگر موجودات دریایی است...

پناهی توضیح داد: این کتاب در عین حال که داستانی مجذوب کننده و تخیلی دارد، بچه ها را با دنیای زیر آب و عجایب آن هم آشنا می نماید. ماجراجویی و هیجاناتی که شارلوی 2726 برای خلاصی از دست غول هزارچشم از سر می گذراند جالب و نفس گیر است و باعث می گردد بچه ها حین پیگیری این جریانات کشف های تازه ای داشته باشند و بر دانستنی هایی خود بیافزایند.

شارلوی 2726 را بهار اخوان تصویرگری و مژگان کلهر ویرایش نموده است. نشر پیدایش این کتاب را با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 32 هزار تومان در 108 صفحه روانه بازار نشر نموده است.

پروین پناهی عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و پیش تر آثاری چون شاه و ماهی، آلتای، تپه هفت دیو، هاچی و بلدرین و فوتی فروتی غوله را به حوزه ادبیات کودک و نوجوان عرضه نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دنیای زیر آب در یک رمان کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای زیر آب در یک رمان کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید