دوربینی که در تاریکی مطلق تصاویر و ویدئو های رنگی ثبت می نماید!

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، شرکت Duovox به تازگی از دوربین نو Mate Pro رونمایی نموده است. این دوربین فوق العاده می تواند در تاریکی مطلق تصاویر و ویدئو های تمام رنگی ضبط کند. Douvox Mate Pro یک دوربین کامپکت است، این دوربین به عنوان جایگزین دستگاه های دید در شب مادون قرمز سنتی که در رنگ های سیاه و سفید خروجی می دهند، طراحی شده است و برای ماجراجویان شبانه، سازندگان محتوا، و هر شخصی که مایل است زیبایی شب را بدون محدودیت ببیند در نظر گرفته شده است.

دوربینی که در تاریکی مطلق تصاویر و ویدئو های رنگی ثبت می نماید!

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، دوربین Mate Pro قادر است عکس ها و فیلم های باکیفیتی در شرایط بسیار کم نور بگیرد. در حال حاضر یک نمونه پیش فراوری از این دوربین منتشر شده است و هنوز مشخصات رسمی آن ارائه نشده است. ابعاد این دوربین دید درشب 11.4 در 7.6 در 5.4 سانتی متر می باشد. این دوربین دارای یک لنز با طول ثابت و غیر قابل جابجایی است. لنز این دوربین قابل جدا شدن نمی باشد؛ بعلاوه فاقد درپوش لنز است و کار کردن با آن نیازمند احتیاط بیشتری است. بدلیل جدا نشدن لنز، وزن بیشتری نسبت به سایر دوربین ها دارد و حدود 216 گرم وزن دارد.

در بسته بندی این دوربین یک سه پایه مینی نیز برای نگهداری دستگاه هنگام عکاسی و فیلمبرداری ارائه می گردد. شش دکمه در بالای Duovox Mate Pro وجود دارد که شامل دکمه های روشن، خاموش، شاتر و چند دکمه میانبر است. یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی در پشت دوربین برای آنالیز تنظیمات و منوی این دوربین تعبیه شده است. در سمت راست دوربین یک درگاه USB-C و اسلات کارت microSD وجود دارد که می تواند تا حداکثر 512 گیگابایت حافظه را در خود جای دهد. Duovox Mate Pro دارای یک باتری غیرقابل جابجایی 3000 میلی آمپر ساعتی است که با شارژ کامل چندین ساعت فعالیت ویدئویی را ارائه می دهد.

تنظیمات مختلف این دوربین، آن را به یک دستگاه همه کاره تبدیل می نماید. سنسور SONY STARVIS 2 CMOS به کار رفته در این دوربین تصاویر و فیلم های بسیار کم نور را به صورت تمام رنگی ثبت می نماید. هفت لنز به کار رفته در دوربین Mate Pro به ارائه تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا یاری می نماید. بعلاوه فیلتر مادون قرمز این دوربین به ثبت دقیق رنگ عکس ها و فیلم ها یاری می نماید. قیمت اصلی این دوربین دید در شب 1200 دلار مشخص شده است؛ اما Kickstarter قیمت این محصول را در فروش اولیه در اکتبر 2022، 599 دلار مشخص نموده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "دوربینی که در تاریکی مطلق تصاویر و ویدئو های رنگی ثبت می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربینی که در تاریکی مطلق تصاویر و ویدئو های رنگی ثبت می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید