خبرنگاران آخرین آمار برترین فیلم های اکران مردمی و صدرنشینی ادامه دار شیشلیک

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، تهران- خبرنگاران- براساس آمار سمفا در روز 18 بهمن ساعت 19 شیشلیک پرفروش ترین فیلم بوده، بیشترین تعداد بیننده را داشته و بالاترین تعداد رای مردمی را دارد.

خبرنگاران آخرین آمار برترین فیلم های اکران مردمی و صدرنشینی ادامه دار شیشلیک

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ آرشیو بهترین ها، این دوره از جشنواره در اقدامی که برای اولین بار انجام می گردد، تعداد لحظه ای آرای مردمی و تعداد بلیت فروش رفته برای هر فیلم را به وسیله سامانه سمفا اعلام می نماید. بر این اساس در هفتمین روز از جشنواره تا این لحظه فیلم شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان با هزار و 415 رای مردمی از سراسر ایران صندلی نخست تعداد رای مردمی را به خود اختصاص داده است. این فیلم با حدود 15 هزار بلیت فروش رفته، پرفروش ترین فیلم تا به اینجا است.

بی همه چیز ساخته محسن قرایی با هزار و 410 رای مردمی در رتبه دوم و با فروشی در حدود به 14 هزار بلیت صندلی سوم فیلم های پرفروش این دوره را به خود اختصاص داده است.

تازه ترین اثر نرگس آبیار هم رتبه سوم در اخذ آرای مردمی تا به این لحظه را دارد. هزار و 380 رای مردمی تا به این لحظه آمار مربوط به فیلم ابلق است. این اثر با فروشی در حدود 15 هزار بلیت رتبه دوم در فیلم های پرفروش این دوره است.

این دوره از جشنواره برای اولین بار در بخش سودای سیمرغ میزبان هفت فیلم اول است. آمار لحظه ای ارائه شده در سامانه سمفا نشان می دهد که فیلم روزی روزگاری آبادان اولین تجربه حمیدرضا آذرنگ در کارگردانی با 566 رای مردمی رتبه نخست در کسب آرا مردمی در میان فیلم های اول را به خود اختصاص داده است.

فیلم گیج گاه به کارگردانی عادل تبریزی با 524 رای مردمی در رتبه دوم واقع شده است. مصلحت اولین فیلم بلند حسین دارابی 633 رای مردمی کسب نموده و رتبه سوم تا به این لحظه را در اختیار دارد.

پرفروش ترین فیلم اول براساس آمار سمفا تا این لحظه فیلم گیج گاه با فروش حدودی هفت هزار بلیت است. خط فرضی اولین فیلم بلند فرنوش صمدی با فروش حدود شش هزار بلیت صندلی دوم در میان فیلم های اول را دارد. حدود شش هزار بلیت برای اثر حمیدرضا آذرنگ تحت عنوان روزی روزگاری آبادان در سامانه سمفا ثبت شده و بر این اساس این فیلم رتبه سوم در میام پرفروش های فیلم اولی را دارد.

براساس آمار ارائه شده در سامانه سمفا در 18 بهمن ساعت 19 از تعداد بلیت های فروش رفته و بینندگان، در مجموع 117هزهر و 546 بلیت فروش رفته و 68 هزار و 933 بیننده به تماشای فیلم ها نشستند. بر این اساس 14 درصد از مخاطبان در رای گیری مردمی که به صورت اینترنتی انجام می گردد، به فیلم های مورد نظر خود رای دادند.

طبق این آمار فیلم بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی هفت هزار و 592 بیننده داشته و از این میان 19 درصد از مخاطبان رای خود را در خصوص این فیلم در سامانه سمفا ثبت نموده اند. سه هزار و 249 بیننده به تماشای تازه ترین اثر علی غفاری تحت عنوان تک تیرانداز نشستند و از این میان 18 درصد از بینندگان به این فیلم رای دادند.

مصلحت به کارگردانی حسین دارابی صندلی سوم درصد مشارکت مردمی را با مشارکت 17 درصدی مخاطبان به خود اختصاص داده است. در مجموع شیشلیک بیشترین تعداد بیننده و بی همه چیز بیشترین درصد مشارکت مردمی در آرای ثبت شده در سامانه سمفا را داشتند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آخرین آمار برترین فیلم های اکران مردمی و صدرنشینی ادامه دار شیشلیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آخرین آمار برترین فیلم های اکران مردمی و صدرنشینی ادامه دار شیشلیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید