دیوان عالی نوادا با درخواست تجدیدنظر ستاد ترامپ در نتیجه انتخابات مخالفت کرد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ متحمل یک شکست دیگر برای تغییر نتایج انتخابات جنجالی نوامبر شده است.

دیوان عالی نوادا با درخواست تجدیدنظر ستاد ترامپ در نتیجه انتخابات مخالفت کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آرشیو بهترین ها به نقل از رویترز، دیوان عالی نوادا سه شنبه با درخواست تجدیدنظر ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات در این ایالت مخالفت کرده و بار دیگر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات را تایید کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ آرشیو بهترین ها بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ستاد انتخاباتی ترامپ در حالی متحمل یک شکست دیگر شده است که کوشش های قبلی تیم حقوقی ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات در سایر ایالت ها نیز راه به جایی نبرده است.

ترامپ بارها ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کرده ولی تیم حقوقی وی تا به امروز هیچ گونه سند و مدرک معتبری را برای اثبات این ادعا ارائه نکرده است.

هفته گذشته یک دادگاه در ایالت نوادا با صدور حکمی بیان کرد که ستاد انتخاباتی ترامپ نتوانسته است ادعای خود درباره تقلب در انتخابات را اثبات کند.

دیوان عالی آمریکا نیز با صدور حکمی ضمن تایید رای اولیه این دادگاه، اضافه نمود: ما متقاعد نشدیم که حکم اولیه صادر شده در دادگاه اشتباه بوده است چرا که هیچ گونه سند و مدرک معتبری برای اثبات این ادعاها ارائه نشده است.

حزب جمهوریخواه ایالت نوادا نیز با صدور بیانیه ای بیان کرده است که از این تصمیم دیوان عالی به شدت ناامید و مایوس شده است.

بعضی رسانه های خبری بیان کرده اند که جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری پیروز به کسب 306 رای الکترال شده که این رقم بالاتر از 270 رای الکترال لازم برای راهیابی به کاخ سفید است.

دونالد ترامپ نیز که پیش از این در پیامی توئیتری تأکید کرده است که به هیچ وجه امکان ندارد جو بایدن 80 میلیون رأی کسب کرده باشد، این بار در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: بایدن فقط زمانی می تواند به عنوان رئیس جمهور وارد کاخ سفید گردد که بتواند ثابت نمایند آرای مضحک 80 میلیونی اش با تقلب و اقدامات غیرقانونی به دست نیامده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دیوان عالی نوادا با درخواست تجدیدنظر ستاد ترامپ در نتیجه انتخابات مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوان عالی نوادا با درخواست تجدیدنظر ستاد ترامپ در نتیجه انتخابات مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید