رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد استان لرستان شد، مونسان: غرب کشور ظرفیت های بسیاری در حوزه طبیعت گردی دارد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با استقبال استاندار وارد استان لرستان شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد استان لرستان شد، مونسان: غرب کشور ظرفیت های بسیاری در حوزه طبیعت گردی دارد

به گزارش خبرنگار وبلاگ آرشیو بهترین ها، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز چهارشنبه 27 تیر 97 با استقبال سیدموسی خادمی، استاندار لرستان وارد شهر خرم آباد شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی در بدو ورود به استان لرستان در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما در استان با اشاره به اینکه غرب کشور جاذبه های فراوانی در حوزه طبیعت گردی دارد، اضافه نمود: این جاذبه ها تاکنون آنطور که شایسته است معرفی نشده است.

او ادامه داد: در این سفر دو روزه از مناطق گردشگری و تاریخی استان لرستان با همراهی استاندار بازدید خواهیم کرد و مسائل مربوط به توسعه گردشگری استان را مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

مونسان اضافه نمود: کوشش خواهیم کرد تا مناطق غرب کشور به ویژه استان زیبای لرستان در حوزه طبیعت گردی نقش موثرتری ایفا نماید.

معاون رئیس جمهوری گفت: بازدید از قلعه فلک الافلاک و آنالیز موضوع حریم این اثر تاریخی از دیگر مواردی است که در این سفر به آن می پردازیم.

او یادآور شد: در حوزه اقامتگاه های بومگردی نیز با توجه به جاذبه های فراوان لرستان، این استان می تواند به عنوان یکی از مناطق دارای اقامتگاه های بومگردی مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهوری اضافه نمود: ایجاد 2هزار اقامتگاه بومگردی در کشور در دستور کار است که با این تعداد اقامتگاه 16 هزار شغل ایجاد می گردد.

معاون رئیس جمهوری در این سفر علاوه بر بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، مجموعه گردشگری عطرستان را نیز افتتاح خواهد نمود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این سفر دو روزه با فعالان گردشگری استان لرستان نشست خواهد داشت.

محمد محب خدایی معاون گردشگری، محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی، قدرت ابراهیمی مدیرکل حوزه ریاست، روح الله مهدی نژاد رئیس مرکز روابط عمومی در این سفر معاون رئیس جمهوری را همراهی می نمایند.

منبع: میراث آریا

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد استان لرستان شد، مونسان: غرب کشور ظرفیت های بسیاری در حوزه طبیعت گردی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد استان لرستان شد، مونسان: غرب کشور ظرفیت های بسیاری در حوزه طبیعت گردی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید