راموس به فکر جدایی افتاد، کاپیتان در راه رونالدو

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، کاپیتان رئال مادرید به فکر جدایی از این تیم افتاده و رونالدو هم در کوشش است تا او را برای پیوستن به یوونتوس متقاعد کند.

راموس به فکر جدایی افتاد، کاپیتان در راه رونالدو

راموس به فکر جدایی افتاد، کاپیتان در راه رونالدو

برنامه تلویزیونی چیرینگیتو اسپانیا مدعی شد که سرخیو راموس پس از 14 سال حضور در رئال مادرید، به جدایی از این تیم در تابستان امسال فکر می نماید.

این برنامه نوشته است که پس از فصل ضعیفی که رئال مادرید سپری کرد، کاپیتان کهکشانی ها به طور جدی در اندیشه جدایی از این تیم بوده و در حال حاضر مشغول ارزیابی یکی از پیشنهادهای متعددی است که از تعدادی از بزرگترین باشگاه اروپایی دارد.

راموس و تیمش در فصلی که گذشت پس از 4 سال نتوانستند هیچ جامی کسب نمایند و ظاهراً بروز بعضی اختلافات میان مدافع میانی اسپانیایی و رئیس باشگاه فلورنتینو پرز منجر به سرعت دریافت پروسه خروج وی از این تیم شده است. گویا پس از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا توسط آژاکس، راموس و فلورنتینو پرز در رختکن تیم مشاجره شدیدی داشته اند.

از سوی دیگر طبق ادعای نشریه آ.اس، هم تیمی سابق راموس یعنی کریستیانو رونالدو خواستار حضور این مدافع باتجربه در یوونتوس است و ممکن است این انتقال احتمالا در روزهای آینده جدی تر دنبال شد. یوونتوس در فصل تابستان به دنبال یک مدافع مرکزی خواهد بود و با توجه به دستمزد بالای ماتیاس دی لیخت، بیانکونری از کورس جذب این مدافع هلندی کنار کشیده است.

آندره بارزالی مدافع باتجربه یوونتوس از فوتبال خداحافظی نموده و محتمل است این اتفاق در خصوص مارتین کاسرس هم رخ دهد. در این شرایط یوونتوس به دنبال جذب یک مدافع میانی در کلاس جهانی است و انتقال سرخیو راموس می تواند امیدهای بیانکونری برای فتح لیگ قهرمانان را افزایش دهد.

منبع: ایران ورزشی

به "راموس به فکر جدایی افتاد، کاپیتان در راه رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس به فکر جدایی افتاد، کاپیتان در راه رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید