سلطانی فر: امیدوارم با حضور جهانگیری جشن قهرمانی پرسپولیس را بگیریم، استادیوم آزادی جهادگونه آماده شد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم قهرمانی تیم پرسپولیس ادامه روند موفقیت های ورزش کشور در سال 97 باشد.

سلطانی فر: امیدوارم با حضور جهانگیری جشن قهرمانی پرسپولیس را بگیریم، استادیوم آزادی جهادگونه آماده شد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر پس از بازدید از مجموعه ورزشی آزادی پیش از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم همزمان با حلول ماه ربیع الاول نماینده ایران هم قهرمان مسابقات باشگاه های آسیا گردد و دل ایرانیان سراسر دنیا را شاد کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه بازدید امروز ما از مجموعه آزادی نشان می دهد همکاران ما در شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مجموعه آزادی در یک کار جهادگونه اقداماتی را که به طور معمول طی 4 الی 6 ماه باید انجام می شد را ظرف کمتر از یک ماه انجام دادند.

وی اضافه کرد: این اقدامات باعث شد هم تاییدیه مقامات AFC را برای مسابقه فینال دریافت کنیم و هم استادیوم آزادی که بیش از 44 سال از عمرش می گذرد به عنوان یک سرمایه ملی دارای تعمیرات اساسی گردد. البته کار بازسازی استادیوم آزادی را از دو سال پیش شروع نموده بودیم و به نحوی که به روند برگزاری مسابقات لطمه ای نخورد سکوهای تماشاگران را به تدریج مرمت کردیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز امیدواری به قهرمانی تیم پرسپولیس در مسابقه فردا گفت: امیدوارم با جشن قهرمانی که فردا همینجا برگزار می گردد خستگی همه عوامل بازسازی این استادیوم و همچنین کلیه دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس اعم از کادر فنی، بازیکنان و مدیران از بین برود و من شک ندارم با کوشش و اراده بازیکنان این اتفاق می افتد.

سلطانی فر تاکید نمود: امیدوارم قهرمانی تیم پرسپولیس ادامه روند موفقیت های ورزش کشور در سال 97 باشد. درخشش ملی پوشان فوتبال در جام دنیای، افتخار آفرینی های ورزشکارانمان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 و صعود به رتبه هفتم المپیک جوانان بخشی از موفقیت ورزش ایران در سال 97 بود که امیدواریم با قهرمانی پرسپولیس جشن ملت تکمیل گردد. برای اولین بار استقلال و پرسپولیس همزمان در مرحله یک چهارم نهایی باشگاه های آسیا حاضر شدند و افتخار داریم که یکی از نمایندگان ایران اکنون به فینال رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان در انتها گفت: تا این لحظه طبق هماهنگی ها قرار است، دنیاگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه برخی دیگر از دولتمردان فردا در استادیوم حاضر شوند و ما منتظر حضور تاریخی مردم هستیم تا به امید خدا دولت و ملت در کنار هم با طرفداران میلیونی پرسپولیس جشن قهرمانی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سلطانی فر: امیدوارم با حضور جهانگیری جشن قهرمانی پرسپولیس را بگیریم، استادیوم آزادی جهادگونه آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: امیدوارم با حضور جهانگیری جشن قهرمانی پرسپولیس را بگیریم، استادیوم آزادی جهادگونه آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید