اخبار سیاسی

معاون وزیر: مرغ و تخم مرغ گران نمی گردد

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کمبودی در عرضه مرغ و تخم مرغ نداریم، گفت: قیمت مرغ کماکان 59 هزار و 800 تومان است و افزایشی در قیمت مرغ و تخم مرغ نداریم.

1 آبان 1401

حامیان اسکوچیچ، نامه برکناری اش را نوشتند

به گفته سخنگوی فدراسیون فوتبال کسانی امروز مدافع و حامی اسکوچیچ شده اند که نامه برکناری او را نوشتند.

27 شهریور 1401

زندگی مسالمت آمیز ادیان یزد مهم ترین شاخصه مورد توجه یونسکو است، حفاظت یزد مردم محور است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به همزیستی ادیان در یزد به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های مورد توجه یونسکو گفت: هیچ کجا را به مقدار یزد ندیدم که مردم از بافت تاریخی حفاظت نمایند و پای این حفاظت بایستند.

10 مرداد 1401

رالی چیست؟ هر آنچه باید درباره مسابقات رالی بدانید

مسابقات رالی در کنار مسابقات فرمول یک جزو محبوب ترین رقابت های رشته اتومبیلرانی در سطح جهان است. همواره بین طرفداران و راننده های این دو نوع مسابقه بحث وجود داشته که قهرمانان کدامیک به عنوان متبحرترین راننده در سال شناخته می شود؟ آیا یک قهرمان فرمول...

6 مرداد 1401

کاسیاس و کاکا به ایران می آیند

دو ستاره دنیای فوتبال و برنده جام جهانی به عنوان سفیر فیفا کاپ جام جهانی را در 32 کشور حاضر در قطر به نمایش می گذارند.

1 مرداد 1401

قیمت تازه خرید تضمینی کلزا و سویا اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، قیمت نو خرید تضمینی کلزا و سویا چقدر است؟

25 تیر 1401

معاون اول رئیس جمهور: موانع حاکم بر سر راه همکاری های ایران و نیجریه باید از بین برود

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ظرفیت های سرمایه گذاری و همکاری های گسترده ای در بخش های مختلف بین ایران و نیجریه وجود دارد گفت: باید با از بین بردن موانع بر سر راه همکاری ها، ارتباطات مردم و بخش خصوصی افزایش یابد.

24 تیر 1401

هر گونه مانع تراشی در آتش بس به معنای بازگشت جنگ است

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد که بر هم زدن آتش بس یا مانع تراشی در این راستا، به معنای بازگشت جنگ است.

7 تیر 1401

قیمت گوشت قرمز افزایش یافت؟

به گزارش خبرنگاران، از پاییز سال گذشته بود که قیمت گوشت قرمز دوباره وارد فاز صعودی شد و ثبات خود را از دست داد. این در حالی است که فراوریکنندگان از مازاد فراوری دام و گوشت در امسال خبر می دهند.

1 تیر 1401

محمدی بخش: افزایش پرواز بخش باری و مسافری از اهداف سفر به روسیه است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در مذاکرات با مسئولان روسیه در پی افزایش پرواز های دو طرف در بخش مسافری و باری هستیم.

25 خرداد 1401

مطمئنم ملی پوشان اسکی ایران برترین عملکرد را در المپیک دارند

به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی در مراسم افتتاحیه برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت المپیک زمستانی در جمع خبرنگاران گفت: کشورمان سه نماینده در المپیک زمستانی و هیات همراهی متشکل از مربی و سرپرست در این رویداد خواهد داشت. ان شاالله من هم توفیق داشته باشم...

20 خرداد 1401

جاستین ترودو به مکانی امن منتقل شد

به گزارش خبرنگاران، شبکه سی بی سی بیان کرد که جاستین ترودو نخست وزیر کانادا و خانواده اش، اقامتگاه خود را در اتاوا ترک نموده و در محلی امن مستقر شده اند. البته دفتر نخست وزیر از اظهارنظر در این باره طفره رفت.

18 خرداد 1401

کیوان علی محمدی: هدف گروه روناک نشر آواهای کاملاً اصیل با رنگ و بویی محلی است

تهران (پانا) - کیوان علی محمدی سرپرست گروه روناک می گوید روناک در استفاده از سازهای موسیقی محلی و نواحی، جایگاه و حساسیت ویژه ای دارد و هدف و تمام تلاشش از ابتدای تاسیس تا به امروز این بوده است که آواهای کاملاً اصیل و رنگ و بویی محلی را نشر دهد.

15 خرداد 1401

بسته های معیشتی شب عید در راه است؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره توزیع بسته های معیشتی برای شب عید گفت: به دستور رئیس جمهور، طراحی هایی را در وزارتخانه برای شب عید انجام دادیم و با معاون اول رئیس جمهور و سازمان برنامه نیز مطرح کردیم و جمع بندی از نظر ما تمام است. خبر های خوبی از...

14 خرداد 1401

اعلام نرخ تازه مالیات های سیگار

تهران (پانا) - رئیس کل سازمان امور مالیاتی نرخ نو مالیات های سیگار و لغو مالیات های قبلی را به مدیران کل امور مالیاتی استان ها ابلاغ کرد.

4 خرداد 1401

در حمله سایبری به سامانه سوخت، عواملی نفوذی داخلی دخیل بودند

آقای اوجی گفت: در حمله سایبری به پمپ بنزین ها عوامل نفوذی داخلی به عوامل خارجی یاری کردند.

26 اردیبهشت 1401

مدیران دولتی مصوبات شوراهای گفت گو را با جدیت پیگیری نمایند

ابوالفتح ابراهیمی در هشتاد و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات این شورا از سوی مسئولان دولتی و اجرایی شدن آن گفت: مسائل مربوط به کمبود برق، محموله های گمرکی و زیرساخت های شهرک های صنعتی از جمله موضوعاتی است...

14 اردیبهشت 1401

دیدنی های عشق آباد، مرکز ترکمنستان

عشق آباد، مرکز ترکمنستان که نام مستعار آن شهر مرمر سفید است، جاذبه های منحصربه فرد فرهنگی، تاریخی، طبیعی و مذهبی فراوانی دارد که گردشگران را از سراسر جهان به خود جلب می کند.

26 فروردین 1401

میراحمدی دبیر شورای امنیت کشور شد

خبرگزاری خبرنگاران-وزیر کشور در حکمی سید مجید میراحمدی را به عنوان معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور منصوب کرد.

15 اسفند 1400

خاندوزی: عدم پرداخت تسهیلات در ماه های پایانی سال تخلف است

تهران (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی شرح داد عدم پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها در ماه های پایانی سال کاملا تخلف است.

12 اسفند 1400
تعداد: (263)