مدیران دولتی مصوبات شوراهای گفت گو را با جدیت پیگیری نمایند

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، ابوالفتح ابراهیمی در هشتاد و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات این شورا از سوی مسئولان دولتی و اجرایی شدن آن گفت: مسائل مربوط به کمبود برق، محموله های گمرکی و زیرساخت های شهرک های صنعتی از جمله موضوعاتی است که بارها در نشست های شورا مطرح شده است که احتیاج به پیگیری جدی تری دارد.

مدیران دولتی مصوبات شوراهای گفت گو را با جدیت پیگیری نمایند

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: صرف برگزاری جلسات شورای گفت وگو کافی نیست و باید مصوبات این شورا به وسیله مسئولان اجرایی ذی ربط به طور جدی پیگیری و به نتایج عملیاتی منجر گردد.

عابدین خرّم ادامه داد: مسئولان و مدیران کل مرتبط با موضوعات و مصوبات شورای گفت وگو، باید پیگیر جدی موضوعات باشند و اگر نتیجه ای حاصل نمی گردد، دلیل آن باید ریشه یابی و برطرف گردد.

او توضیح داد: این همه بحث و گفت وگو و گفتگو با صرف وقت و هزینه انجام می گردد تا مسائل حوزه های مختلف استان حل گردد و اگر نتیجه ای حاصل نمی گردد باید چاره ای اندیشیده گردد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: ضروری است یک جلسه اختصاصی برای مرور تمامی مصوبات جلسات شورای گفت وگو و نتایج حاصل برگزار کنیم تا مراحل انجام کار و پیگیری های انجام گرفته گزارش و آنالیز گردد.

او بعلاوه گفت: نباید موضوعات متعدد در جلسات مطرح شده و بدون نتیجه باقی بماند، بلکه ضروری است در هر جلسه حداکثر دو موضوع طرح و با جدیت پیگیری گردد.

مروری بر دستورجلسات شورای 81

این جلسه با پیش از دستور پیگیری مصوبه جلسه 78 شورا با موضوع آنالیز مصادیق مزایای رفاهی و انگیزشی مشمولین قانون کار و معافیت این مزایا و حق بیمه سهم حقوق بگیران از موضوع ماده (83) قانون مالیات های مستقیم برگزار گردید.

بعلاوه موضوعات صنعت گردشگری اعم از آنالیز موضوع عدم استفاده از بخگرددگی جرایم بیمه ای کارفرمایان، مسائل مالیات بر ارزش افزوده و آنالیز درخواست حذف عوارض تابلوهای تبلیغاتی صنوف گردشگری دستور جلسه اول این نشست بود.

آنالیز تبعات ناشی از حذف بعضی از پوشش های مربوط به بیمه نامه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و آنالیز مراتب اعتراض اعضای اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی به نحوه رسیدگی و اخذ مالیات بر عایدی و مالیات بر ارزش افزوده، دو دستور جلسه دیگر این نشست بودند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "مدیران دولتی مصوبات شوراهای گفت گو را با جدیت پیگیری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران دولتی مصوبات شوراهای گفت گو را با جدیت پیگیری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید