اخبار مجلس

مدیران دولتی مصوبات شوراهای گفت گو را با جدیت پیگیری نمایند

ابوالفتح ابراهیمی در هشتاد و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات این شورا از سوی مسئولان دولتی و اجرایی شدن آن گفت: مسائل مربوط به کمبود برق، محموله های گمرکی و زیرساخت های شهرک های صنعتی از جمله موضوعاتی است...

14 اردیبهشت 1401

وزیر علوم به کمیسیون آموزش مجلس می رود

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آینده دعوت از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی را در دستور کار دارد.

5 اسفند 1400

ابطال بخشنامه مالیاتی مربوط به دفاتر بورسی

بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر شمول مالیات بر عایدی در موارد اعلام ارزش بازار یا خالص ارزش فروش در دفاتر موضوع سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، ابطال شد.

2 اسفند 1400

تمام جزئیات طرح بنزینی دولت

تهران (پانا) - در طرح یارانه بنزین برای همه که فعلا در کیش اجرا می گردد؛ به هر کد ملی 20 لیتر بنزین داده می گردد. فردی که خودرو دارد، خودش مصرف می نماید و افراد فاقد خودرو می توانند با سازوکاری که دولت اعلام خواهد نمود بنزین مازاد را در یک اپلیکیشن بفروشند.

14 بهمن 1400

برای پاسخگویی به احتیاج های کشور باید ظرفیت جذب پزشک افزایش یابد، با مدیریت صحیح می توانیم از خروج پزشکان از کشور جلوگیری کنیم

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه با مدیریت صحیح می توانیم از خروج پزشکان از کشور هم جلوگیری کنیم، توضیح داد: کشور ما در آستانه پیری قرار گرفته است و با اندازه فعلی جذب پزشک در کشور نمی توانیم جوابگوی احتیاج آن ها در آینده نزدیک باشیم.

3 بهمن 1400

کنگره آمریکا طرحی برای جلوگیری موقت از تعطیلی دولت تصویب کرد

مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا طرحی برای ادامه موقت فعالیت دولت ایالات متحده و جلوگیری از تعطیلی آن به تصویب رساندند.

20 مهر 1400

رئیس مجلس سوئیس ماه آینده به تهران سفر می نماید

رئیس مجلس سوئیس گفت: علاقه بسیار زیادی به شناخت بیشتر ساختار و فرهنگ ایران دارد و در مهرماه امسال به تهران سفر می نماید.

20 شهریور 1400

برخورد با مخابرات متفاوت با سایر شرکت ها است

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام گفت: در حوزه تلفن ثابت، 17 شرکت مجوز ارائه تلفن ثابت دارند، اما برخوردی که با مخابرات می گردد، متفاوت با سایر شرکت ها است.

2 تیر 1400

جاده ها شلوغ است!

در حالی روز گذشته محور های مواصلاتی کشور با ترافیک نیمه سنگین و سنگینی روبرو شد که قرار بود ممنوعیت های ورود و خروج از استان های کشور اعمال گردد و تعیین نیست چرا مردم در موج چهارم کرونا به این ممنوعیت بی توجه هستند و چرا این مصوبات اجرایی نمی گردد.

30 خرداد 1400

ذوالفقاری: باید صدای واحدی از کشور در عرصه مقابله با کرونا بیرون بیاید

ذوالفقاری در نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور وزیر بهداشت تشکیل شد، گفت: باید صدای واحدی از کشور در عرصه مقابله با کرونا بیرون بیاید و نباید با تصمیم گیری های مختلف و چندگانه به اعتماد عمومی در کشور آسیب بزنیم....

14 اردیبهشت 1400

اعتراض بانک به حذف معافیت مالیات ارزش افزوده مناطق آزاد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نامه ای به رئیس مجلس درباره تبعات مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر حذف معافیت اقتصادیات ارزش افزوده مناطق آزاد نوشت: حذف این معافیت اقتصادیاتی فقط در بخش گردشگری تاثیر خواهد داشت و تعداد گردشگران را کاهش خواهد...

29 اسفند 1399

نامزد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری کیست؟

بالاخره اصولگرایان به صورت رسمی فعالیت انتخاباتی خود را کلید زدند، در این رابطه شورای وحدت اصولگرایان تشکیل شد، اما نه با حضور تمامی تشکل های اصولگرا، طبق معمول جبهه پایداری نماینده ای در شورای وحدت ندارد، نزدیکان قالیباف نیز نیستند، همچنین تاسیس...

22 اسفند 1399

خبرنگاران قالیباف: نباید اجازه داد دلالان به راحتی کار کنند

تهران - خبرنگاران - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه داد که دلالان به راحتی کار کنند و تولیدکنندگان امکان فعالیت نداشته باشند.

4 اسفند 1399

تشریح اهم اقدامات بانک سپه برای ساماندهی نیروی انسانی بانک های ادغامی

خبرگزاری خبرنگاران-سیستم حقوق و دستمزد کارکنان بانک سپه و مجموعه های ادغامی از ابتدای 1400 یکسان خواهد شد

30 بهمن 1399

مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودرو های خارجی

اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 در نشست امروز عصر خود مصوب کردند خودرو های خارجی که تا انتها آذر 99 وارد مناطق آزاد شده می توانند با پرداخت حقوق گمرکی به کشور وارد شوند.

24 بهمن 1399

ترفند متحدان ترامپ برای دریافت امضای او برای لایحه کرونا

دونالد ترامپ در نهایت لایحه ای را به امضا رساند که به شدت برای ارائه کمک به آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا در آمریکا ضرورت داشت و این کار پس از آن انجام شد که متحدان و دستیاران ترامپ وعده دادند که او با امضایش می تواند به پیروزی هایی دست یابد. ترامپ قبلا...

16 بهمن 1399

جنگ قریب الوقوع شبه نظامیان ارتش حفتر با نیروهای ترکیه

فرمانده شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی تحت فرماندهی خلیفه حفتر از جنگ احتمالی با نیروهای ترکیه اطلاع داد.

13 بهمن 1399

شرایط بدی در بحث کرونا داریم، ممنوعیت خدمات رسانی به افرادِ فاقد ماسک

خبرنگاران/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط نامناسب کرونا در استان تاکید نمود: هیچ اداره و نهادی حق خدمات رسانی به افراد فاقد ماسک را ندارد.

4 آذر 1399

نیکزاد: قیمت فولاد تا دو هفته آینده کاهش می یابد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف مدت دو هفته شاهد کاهش قیمت فولاد نسبت به قیمت کنونی آن در بازار خواهیم بود.

23 آبان 1399

تخصیص 100 میلیارد از اعتبارات کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی

نماینده مجلس بیان کرد که 100 میلیارد تومان برای ساختمان دانشکده ای که دختر حسن روحانی قرار بود در آن عضو هیات علمی گردد، از اعتبارات کرونا تخصیص یافته است.

22 آبان 1399
تعداد: (30)