شکست تحقیرآمیز به لیل؛ افت پی اس جی یا نفرین رپر آمریکایی

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، تهران - خبرنگاران - انتظار پاری سن ژرمن برای برپایی زودهنگام جشن قهرمانی لوشامپیونه پس از متحمل شدن شکست تحقیر آمیز پنج بر یک مقابل تیم رده دومی لیل، طولانی تر شد اما آیا این باخت صرفا به گردن بازیکنان و سرمربی است یا نفرین دِریک (خواننده رپ آمریکایی) دامن آنها را گرفته است؟

شکست تحقیرآمیز به لیل؛ افت پی اس جی یا نفرین رپر آمریکایی

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، تارنمای گیو می اسپورت روز دوشنبه نوشت: شاگردان توماس توخل برای بستن پرونده قهرمانی این فصل و فتح این عنوان برای دومین سال پیاپی تنها به یک امتیاز از بازی مقابل لیل احتیاج داشتند اما پس از متحمل شدن شکستی که از سال 2010 تاکنون بی سابقه بوده است، مجبور شدند کیک قهرمانی را دست کم یک هفته دیگر در یخچال نگه دارند.

تیم پاریسی از سال 2000 تاکنون در لیگ یک فرانسه هرگز پنج گل دریافت نکرده بود؛ علاوه بر این، شکست شب گذشته، پس از باخت 6 بر یک به بارسلونا در لیگ قهرمانان در مارس 2017 در نیوکمپ، سنگین ترین باخت آنان در تمامی تورنمنت ها محسوب می گردد.

کیلین امباپه ستاره پی اس جی که پاس تک گل تیمش را برای خوان بارنت ارسال کرد، پس از بازی گفت: می خواهیم قهرمان شویم اما نمی توانیم به این شکل ببازیم؛ این اتفاق به هیچ وجه عادی نیست؛ شخصیت قهرمانی نداریم و این یکی از نقص های ما است و باید آن را رفع کنیم؛ مثل تازه کارها بازی کردیم.

پاریسی ها برای دومین هفته متوالی پیروز نشدند تا تکلیف قهرمانی را روشن نمایند چرا که آنها هفته گذشته نیز این فرصت را داشتند که جشن قهرمانی را در پارک دو پرنس برگزار نمایند اما در نهایت در خانه با تساوی 2 بر 2 مقابل استراسبورگ متوقف شدند.

اما در حالی که پس از شکست تحقیر آمیز شب گذشته در استادیوم پیِر مائوروی لیل، انگشت اتهام به سمت بازیکنان و کادر فنی تیم پاریسی نشانه رفته است اما آیا در واقع تقصیرها به گردن دریک رپر آمریکایی است؟!

شاید تا به حال در خصوص نفرین دِریک شنیده باشید؛ اساسا هر گاه دریک با یک ستاره ورزشی ملاقات و یا پیراهن و سِت ورزشی تیمی خاص را بر تن می نماید، اتفاق های بدی برای آن ستاره یا تیم رخ می دهد؛ چیزی شبیه به اتفاقی که پس از گلزنی آرون رمزی ستاره باشگاه آرسنال به وقوع می پیوندد..

از جمله قربانی های نفرین دریک می توان به تیم های بسکتبال کنتاکی و تورنتو و همچنین کانر مک گرگور اشاره نمود.

در هفته های اخیر نیز از بین ستاره هایی که پس از ارتباط با دریک بدشانسی آورده اند باید از پیر امریک اوبامیانگ، جیدون سانچو و سرخیو آگوئرو نام برد و حالا پی اس جی به تازه ترین قربانی زنجیره قربانیان عجیب و غریب نفرین دریک بدل شد؛ برای روشن شدن داستان بد نیست بدانید که لیوین کورزاوا که شب گذشته به عنوان بازیکن تعویضی برای پاری سن ژرمن به میدان رفت، 2 روز پیش از بازی با دریک عکس گرفته بود!!

و حالا این داستان به طور رسمی و بدون هیچ دلیل متقاعد نماینده ای در حال تکرار و تکرار و تکرار است و چیزی که در ابتدا تصادفی تصور می شد حالا رفته رفته در حال تبدیل شدن به داستانی مرموز، بدیمن و وحشتناک است.

توصیه به فوتبالیست ها این است: برای پیروزیت تیم خود از حالا تا سرانجام فصل حتی از یک کیلومتری دریک هم عبور نکنید!!

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

به "شکست تحقیرآمیز به لیل؛ افت پی اس جی یا نفرین رپر آمریکایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "شکست تحقیرآمیز به لیل؛ افت پی اس جی یا نفرین رپر آمریکایی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تحقیرآمیز به لیل؛ افت پی اس جی یا نفرین رپر آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید