صدور ویزا اینترنتی جمهوری آذربایجان برای اتباع ایرانی شروع شد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، در راستای توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در بخش گردشگری امکان دریافت ویزا جمهوری آذربایجان برای اتباع ایرانی ظرف سه روز به وسیله رایانه فراهم شد.

صدور ویزا اینترنتی جمهوری آذربایجان برای اتباع ایرانی شروع شد

حکمت حاجی اف سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان گفت:

با ایجاد این سامانه اتباع کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران می توانند از این پس درهفت روز هفته بدون مراجعه به نمایندگی های سیاسی کنسولی جمهوری آذربایجان در محل اقامت خود با مراجعه به سامانه آسان ویزا در مدت سه دقیقه فرم الکترونیک مربوطه را تکمیل و سه روز بعد نسبت به اخذ ویزا خود اقدام نمایند.

وی اضافه کرد متقاضیان اخذ ویزا الکترونیک باید با ورود به سامانه (3*3*3) به وسیله آدرس اینترنتی (evisa.gov.az) به صورت آنلاین درخواست ویزا خود را ثبت نمایند. این سامانه پس از سه روز کاری مجوز لازم را صادر و مراتب را به وسیله آدرس ایمیل به اطلاع متقاضی می رساند و او می تواند پس از چاپ و همراه داشتن مجوز ویزا خود به جمهوری آذربایجان سفر کند.

جواد جهانگیرزاده سفیر ایران در جمهوری آذربایجان هم با اعلام اینکه صدور ویزا اینترنتی از طرف جمهوری آذربایجان برای اتباع ایرانی با هدف تسهیل و افزایش رفت و آمدهای مردم دو کشور صورت می گیرد، اضافه کرد ایران سال هاست به این منظور ویزا خود را لغو نموده است.

وی خاطر نشان کرد هموطنان بدانند که ویزای که به وسیله این سامانه صادر می گردد حداکثر سی روزه است و متقاضیان درخواست ویزا بیش از سی روز باید به نمایندگی های سیاسی کنسولی جمهوری آذربایجان در محل اقامت خود مراجعه نمایند.

منبع: کجارو / خبرآنلاین

به "صدور ویزا اینترنتی جمهوری آذربایجان برای اتباع ایرانی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور ویزا اینترنتی جمهوری آذربایجان برای اتباع ایرانی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید