فیلم کتک خوردن تماشاگر باید آنالیز گردد، مسئله ای برای آمریکا نداریم

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، افشین داوری در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره ارزیابی اش از برگزاری لیگ ملت های والیبال در ایران و نتایج تیم ملی، گفت: نتایج تیم ملی عالی است. به مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و شرایط مطلوبِ ما مطلوبتر گردد. بازیکنان و کادر فنی ما مستحق این رتبه هستند. امیدوارم با بازی های خوب، شرایط مناسبی را ایجاد و به مرحله نهایی صعود کنیم.

فیلم کتک خوردن تماشاگر باید آنالیز گردد، مسئله ای برای آمریکا نداریم

وی درباره میزبانی آمریکا در مرحله نهایی و اینکه آیا تیم ایران مسئله ای برای دریافت ویزا دارد؟ تاکید نمود: برای ویزا به موقع اقدام کردیم و کارها صورت گرفته است. ما کارمان را انجام دادیم. بعید می دانم مسئله ای برای حضور در آمریکا داشته باشیم. بچه ها شرایط مساعدی دارند و امیدوارم راه صعود را هموار نمایند. جای هیچ نگرانی برای بازیکنان و مربیان نداریم.

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد میزبانی در ایران یادآور شد: میزبانی ارومیه بسیار خوب و شور و هیجان مردم بی نظیر بود. اردبیل هم نشان می دهد شرایط میزبانی خوبی دارد. امیدوارم نظم و انضباط سالن تداوم داشته باشد.

داوری در مورد کتک خوردن تماشاگر 16 ساله در ارومیه که فیلم آن اخیراً منتشر شده است، تاکید نمود: من هنوز این فیلم را ندیده ام و نمی دانم آنها مامور امنیت سالن هستند یا خیر. در مجموع الان که مسئولان را می بینم همه دست به دست هم داده اند مسابقات به خوبی برگزار گردد تا هم مردم و هم میهمانان خارجی لذت ببرند. امیدوارم این کلیپ هم درست نباشد. باید آنالیز گردد که آیا درست است یا خیر. درست یا غلط بودنش هم را من نمی توانم تشخیص بدهم اما به نظرم دور از واقعیت است.

وی درباره بلیت فروشی مسابقات لیگ ملت های والیبال بدون اطلاع فدراسیون والیبال تاکید نمود: بدون اطلاع نبوده است. شاید تداخل دستوری ایجاد شده بود اما با ما هماهنگ بودند. در ارومیه این عدم هماهنگی را داشتیم. درگاه فروش ما درگاه بانکِ اسپانسر تیم ملی است. سایت فدراسیون ما مشکل داشت و گویا یک مقدار ویروسی شده بود! اگر از روابط عمومی بپرسید شرح می دهد که سایت ما بی حال است! فدراسیون در جریان بوده اما برگزاری بازی در استان های دیگر به جز تهران این مسائل را دارد.

سرپرست فدراسیون والیبال درباره زمان ثبت نام انتخابات که محمدرضا داورزنی معاون وزیر آنرا بعد از مسابقات لیگ ملت های والیبال عنوان نموده بود و همچنین احتمال ثبت نامش در انتخابات، تاکید نمود: اگر آقای داورزنی گفته است، قطعی است. صدها بار گفتم اگر جامعه والیبال این پذیرش را داشته باشد ثبت نام می کنم.

داوری در خاتمه در پاسخ به این سئوال که چطور می توان متوجه میزان پذیرش جامعه والیبال شد؟ توضیح داد: باید بروید بپرسید! جامعه والیبال روسای هیات ها، پیشکسوتان و دست اندرکاران والیبال و کسانی هستند که دغدغه اداره فدراسیون را دارند. من هم علاقه دارم در این راستا باشم. فضا برای حضورم در انتخابات فدراسیون مثبت است!

منبع: خبرگزاری مهر

به "فیلم کتک خوردن تماشاگر باید آنالیز گردد، مسئله ای برای آمریکا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کتک خوردن تماشاگر باید آنالیز گردد، مسئله ای برای آمریکا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید