فیلیپینی ها روزی 10 ساعت آنلاین هستند درحالی که ژاپنی ها زیر 4 ساعت از اینترنت استفاده می نمایند

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، در سال های اخیر، کشورهای جنوب شرقی آسیا در رکوردهای اینترنت تاثیرگذاری بالایی داشتند و حضوری پررنگ دارند.

فیلیپینی ها روزی 10 ساعت آنلاین هستند درحالی که ژاپنی ها زیر 4 ساعت از اینترنت استفاده می نمایند

جالب اینجا است که مدل مصرف اینترنت آن ها نیز با کشورهای دیگر دنیا و حتی کشورهای همسایه خود بسیار متفاوت است.

مثلا، در حالی که کشورهای فیلیپین، تایلند و اندونزی جزو میانگین آنلاین بسیار بالایی هستند و در 5 کشور برتر دنیا قرار می گیرند؛ کشور ژاپن پایین ترین رده را دارد.

گزارش تازه ای از متوسط ساعت آنلاین کاربران در کشورهای مختلف توسط موسسه HootSuite منتشر شده است. در این گزارش، کاربران فیلیپینی با رکورد 10 ساعت و 2 دقیقه در صدر جدول قرار دارند.

آن ها در سال های گذشته رده های دوم و سوم بودند و تایلند در رده اول قرار داشت که سال جاری به رده اول کوچ کردند.

یعنی تصور کنید هر کاربر اینترنتی در کشور فیلیپین، به طور متوسط بیش از 10 ساعت از 24 ساعت شبانه روز را در اینترنت می گذراند. این آمار متوسط حضور در اینترنت را نشان می دهد وگرنه حتما کاربرانی با ساعت های حضور بسیار بیشتر از 10 ساعت هم در این کشور یافت می گردد.

دو کشور تایلند و اندونزی نیز در بالای جدول و میان 5 کشور اول دنیا از نظر مصرف اینترنت قرار دارند. تایلند با رکورد 9 ساعت و 11 دقیقه در مکان سوم و اندونزی با 8 ساعت 36 دقیقه در رتبه پنجم است.

رتبه های دوم و چهارم در اختیار کشورهای برزیل و کلمبیا از ناحیه امریکای لاتین است.

چرا ژاپنی ها آنلاین نمی شوند؟

در این گزارش، مردم ژاپن کمترین استفاده را از اینترنت دارند و به طور متوسط فقط 3 ساعت و 45 دقیقه آنلاین هستند. این آمار باورکردنی نیست و در دل خود نکات مهم بسیار زیادی دارد.

ژاپن کشوری فقیر از نظر دسترسی به اینترنت یا سرعت دیتا نیست. از سوی دیگر، پیشرفته ترین تجهیزات همراه در این کشور یافت می گردد؛ پس چرا کاربران اینترنتی ژاپنی چندان علاقه ای به آنلاین شدن ندارند؟

شاید متوجه شدند استفاده از شبکه های اجتماعی چقدر می تواند کارایی آن ها را کاهش دهد و باید زمان سپری شده در اینترنت را چگونه مدیریت و کنترل نمایند.

گزارش موسسه HootSuite می گوید 57 درصد از جمعیت دنیا به اینترنت متصل شده است و به طور متوسط روزی 6.5 ساعت از اینترنت استفاده می نمایند.

کاربران اینترنت در سال 2019 بیش از 1.2 میلیارد نفر خواهند بود. در سال 2018، نزدیک به 360 میلیون کاربر جدید به اینترنت افزوده شده است که نشان می دهد به طور متوسط روزی 1 میلیون کاربر اینترنتی جدید داریم.

کشور هند با ضریب نفوذ 41 درصد در صدر کشورهای حرکت نماینده به سوی اینترنت واقع شده است. در سال 2018، نزدیک به 100 میلیون کاربر از جنوب شرق آسیا به اینترنت افزوده شده اند که سهم کشور چین بسیار زیاد است.

منبع

منبع: یک پزشک

به "فیلیپینی ها روزی 10 ساعت آنلاین هستند درحالی که ژاپنی ها زیر 4 ساعت از اینترنت استفاده می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلیپینی ها روزی 10 ساعت آنلاین هستند درحالی که ژاپنی ها زیر 4 ساعت از اینترنت استفاده می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید