قابلیت استفاده از شاد برای نابینایان فعال شد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، تهران (پانا) - نسخه نو شاد استفاده از این پلتفرم را برای دانش آموزان نابینا و کم بینا فعال نموده است و قابلیت استفاده از این پلتفرم آموزشی برای نابینایان و کم بینایان فراهم شده است.

قابلیت استفاده از شاد برای نابینایان فعال شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، با مناسب سازی نسخه 2.9.8 اپلیکیشن شاد، کاربران نابینا و کم بینا می توانند با استفاده از ابزار eSpeakNG منوها و پیغام های موجود در شاد را بشنوند و به صورت شنیداری از محتوای کانال ها و گروه ها استفاده نمایند.

کاربران برای استفاده از این امکان باید پس از نصب ابزار eSpeakNG ، زبان گوشی خود را روی فارسی تنظیم نموده و سپس در تنظیمات گوشی گزینه talk back یا دستیار صوتی را از منوی دسترسی فعال نمایند.

لازم به ذکر است شاد بعلاوه به منظور آشنایی بیشتر کاربران با این قابلیت، توضیحات و نحوه اجرای پلتفرم برای دانش اموزان نابینا و کم بینا را در بخش شاد را بیشتر بشناسیم قرار داده است.

کاربران در صورت داشتن هرگونه مشکل در مورد آپدیت نو و اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از این پلتفرم به وسیله نابینایان و کم بینایان، می توانند با تنها شماره پشتیبانی شاد، 02143081 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "قابلیت استفاده از شاد برای نابینایان فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت استفاده از شاد برای نابینایان فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید