نرم افزار و اپلیکیشن

تاریخ انتشار بازی ویچر 3 اعلام شد

شرکت دی سی پراجکت رد تاریخ انتشار نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3 را برای پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی را اعلام نمود.

24 آبان 1401

مدیران دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند

استاندار زنجان گفت: مدیران باید در حوزه عملکردی خود در هفته دولت اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند.

30 مرداد 1401

ویجت نو گوگل مپ شما را از ترافیک اطرافتان آگاه می نماید

گوگل اخیرا لیستی از 5 ویجت محبوب خود را برای اندروید منتشر و در این بین به عرضه یک ویجت نو به اپلیکیشن نقشه برای نمایش شدت ترافیک اطراف نیز اشاره نمود. ویجتی که در روزهای شلوغ، خیلی زود شما را متقاعد می نماید که در خانه بمانید.

29 تیر 1401

تمرکز نسل اول هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بازی و ارتباطات خواهد بود

به گفته مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، هدست واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) اپل روی بازی، محتواهای رسانه ای و ارتباطات متمرکز خواهد بود. اپل هدست واقعیت ترکیبی را به احتمال خیلی زیاد در سال 2022 در دسترس کاربران خود قرار خواهد داد، البته هنوز مشخص...

19 تیر 1401

قابلیت استفاده از شاد برای نابینایان فعال شد

تهران (پانا) - نسخه نو شاد استفاده از این پلتفرم را برای دانش آموزان نابینا و کم بینا فعال نموده است و قابلیت استفاده از این پلتفرم آموزشی برای نابینایان و کم بینایان فراهم شده است.

19 خرداد 1401

راهنمای استرداد بلیط قطار

گاها پیش می آید که بعد از خرید بلیط قطار از خبرنگاران، شرایط به نوعی تغییر می نماید که دیگر بی خیال سفر می شوید و به جای آن، اقدام به استرداد بلیط قطار می کنید. در این راهنما می خواهیم نحوه استرداد آنلاین بلیط قطار از روی وب سایت و اپلیکیشن خبرنگاران را...

11 خرداد 1401

آیفون تاشو؛ اپل آینده گوشی های تاشویش را با یاری سامسونگ و شیائومی شکل می دهد

در رابطه با آیفون تاشو طی ماه های گذشته گزارش های متعددی منتشر شده است. مدتی قبل یکی از افشاگران اظهار داشت که اپل در حال آنالیز چندین مدل اولیه برای آیفون تاشو است ولی به نظر مدیران اپل این تکنولوژی همچنان محدودیت های زیادی دارد. به عنوان مثال مدیران...

4 خرداد 1401

7 قابلیت که در گلکسی زد فولد 4 انتظار داریم ببینیم

گلکسی زد فولد 3 در سال 2021 به لطف امکانات جذابی که دارد سروصدای زیادی راه انداخت. سامسونگ همان طراحی نسل قبلی این گوشی را برداشت و قابلیت هایی مانند مقاومت در برابر نفوذ آب، پشتیبانی از قلم S Pen، بهبود محافظت از نمایشگر و نمایشگر بیرونی بهتر را به آن اضافه...

22 اردیبهشت 1401

8 فیلم برتر که انیمیشن و لایواکشن را ترکیب کردند

از خارپشت آبی سونیک تا کلاسیک های دیزنی، در این مطلب 8 فیلم برتر را نام بردیم که از انیمیشن و لایواکشن به عنوان ترکیبی از دنیای خیالی و حقیقی استفاده می نمایند.

16 اردیبهشت 1401

بهترین خدمات باربری از تهران برای شهرستانباربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه

باربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه خبرگزاری خبرنگاران- شرکت حمل و نقل آنی بار با داشتن بیش از 35 سال تجربه در خصوص ارائه خدمات باربری به شهرستان ها ، به عنوان یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین باربری های کشور شناخته می شود ؛ آنی بار متخصص حمل انواع...

27 فروردین 1401

بازگشایی مرزهای کانادا به روی گردشگران واکسینه شده

کانادا مرزهای خود را بدون نیاز به قرنطینه اجباری به روی گردشگران واکسینه شده از سراسر جهان باز کرده است.

24 فروردین 1401

فردوسی نه نژادپرست بوده، نه ضد زن

در روزهای اخیر بحث جعلیاتی که به شاهنامه فردوسی منسوب می شوند، در فضای مجازی داغ شده است؛ بیت هایی که بعضا حتی در کتاب درس فارسی دانش آموزان آمده اند و موجب واکنش بعضی شاهنامه پژوهان شده اند.

8 اسفند 1400

تمام جزئیات طرح بنزینی دولت

تهران (پانا) - در طرح یارانه بنزین برای همه که فعلا در کیش اجرا می گردد؛ به هر کد ملی 20 لیتر بنزین داده می گردد. فردی که خودرو دارد، خودش مصرف می نماید و افراد فاقد خودرو می توانند با سازوکاری که دولت اعلام خواهد نمود بنزین مازاد را در یک اپلیکیشن بفروشند.

14 بهمن 1400

ساخت اپلیکیشن اینستاگرام بچه ها متوقف شد

اینستاگرام پروژه ساخت اپلیکیشن تازه ویژه بچه ها را در بحبوحه مخالفت روزافزون با این برنامه متوقف کرد.

14 مهر 1400

در یک مزرعه استخراج رمزارز در اوکراین، 3800 پلی استیشن 4 کشف شد!

پنج شنبه هفته پیش، سرویس امنیتی اوکراین موسوم به SSU گزارش داد که یک مزرعه استخراج رمزارز را در شهری به نام وینیتسیا کشف نموده و در آن تجهیزاتی مانند 500 دستگاه پردازشگر گرافیکی GPU و 50 پردازشگر روتین و تعدادی پلی استیشن پیدا نموده. موضوع عجیب تعداد پلی استیشن...

24 مرداد 1400

فروش پلی استیشن 5 به 10 میلیون رسید؛ سریع ترین فروش کنسول در تاریخ سونی

در حالی که هنوز یک سال کامل از عرضه کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 سپری نشده است، این کنسول توانسته بیش از 10 میلیون فروش داشته باشد. این امر آن را به سریع ترین کنسول بازی تاریخ پلی استیشن تبدیل می نماید که توانسته به این فروش دست پیدا کند.

15 مرداد 1400

رئیس اینستاگرام: اینستاگرام دیگر یک اپلیکیشن متمرکز بر اشتراک عکس نیست (اما خدا نکند اینستاگرام به سمت تیک تاک شدن پیش برود!)

آدام ماسری - رئیس ایتستاگرام- به تازگی در ویدئویی که در اینستاگرام و توییتر ارسال کرده، گفته که این شرکت بعد از دیدن موفقیت های یوتیوب و تیک تاک، تصمیم گرفته که شبکه ای برای سرگرمی سازی و اشتراک ویدئو باشد.

24 تیر 1400

چرا یوبی سافت دیگر بازی خوب نمی سازد؟

همواره از یوبی سافت به عنوان یکی از عظیم ترین و بااهمیت ترین شرکت های بازی سازی دنیا یاد می نمایند، اما با نگاهی به کارنامه این شرکت فرانسوی در سال های اخیر به راحتی می توان به این نتیجه رسید که عصر طلایی شاهزادگان پارسی، آدمکش های تاریخی و جاسوس های بین...

22 تیر 1400

برنامه قطعی برق روی اپلیکیشن برق من اعلام می شود، قیمت برق پرمصرف ها 10 درصد گران شد

سخنگوی صنعت برق گفت: اطلاع رسانی خاموشی به عهده شرکت های توزیع برق هر منطقه است که از طریق تارنمای این شرکت ها و همچنین نرم افزار برق منتشر می شود.

14 تیر 1400

خبرنگاران ثبت نام 53 داوطلب انتخابات مجلس در تهران نهایی شد

تهران- خبرنگاران- رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به پایان دومین روز از ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: تا به امروز ثبت نام 53 داوطلب نهایی شده است.

3 اردیبهشت 1400
تعداد: (56)