در یک مزرعه استخراج رمزارز در اوکراین، 3800 پلی استیشن 4 کشف شد!

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، پنج شنبه هفته پیش، سرویس امنیتی اوکراین موسوم به SSU گزارش داد که یک مزرعه استخراج رمزارز را در شهری به نام وینیتسیا کشف نموده و در آن تجهیزاتی مانند 500 دستگاه پردازشگر گرافیکی GPU و 50 پردازشگر روتین و تعدادی پلی استیشن پیدا نموده. موضوع عجیب تعداد پلی استیشن کشف شده است: 3800 دستگاه!

در یک مزرعه استخراج رمزارز در اوکراین، 3800 پلی استیشن 4 کشف شد!

به نظر می رسد بعضی از استخراج نمایندگان رمزارز به سمت استفاده از سخت افزارهای قدرتمند تازه ترین کنسول های بازار متمایل شده اند.

از عکس های منتشر شده به وسیله سرویس امنیتی اوکراین معین است که پلی استیشن ها ضخامت کمی دارند و از نوع تازه و به احتمال زیاد مدل 2016 یعنی PS4 Slim هستند.

حالا معین نیست که چطور این استخراج نماینده ها به این تعداد انبوه می توانند کنسول بخرند.

تخمین مقدار کارایی پلی استیشن ها برای استخراج رمزارز کار ساده ای نیست ولی پردازشگر گرافیکی آن نوع کم توان تری از پردازنده RX 480 شرکت AMD است. معلوم شده که نسخه با فرکانس پردازشی بیشتر آن یعنی RX 580 در زمینه استخراج اتریوم کارا است.

یک نکته جانبی است که معدن کاوی اتریوم خیلی وابسته به پهنای حافظه، نسبت به پرفورمانس کلی کامپیوتر است. این عدد در پلی استیشن 4 نسخه پایه و هم نسخه اسلیم آن 176 گیگابیت در ثانیه است که نسبت به مدل دسکتاپ پایین تر است.

به صورت کلی می گردد گفت که استخراج نمایندگان رمزارز پلی استیشن 4 را به خاطر قیمت و موجود بودنش استفاده می نمایند و نه بهینگی آن در کارشان. و نکته آخر هم این است که مزرعه کشف و توقیف شده، انرژی برق را به صورت غیرقانونی از شبکه می دزدید و بنابراین فاکتور قیمت انرژی، چندان برایشان مهم نبود.

منبع

منبع: یک پزشک

به "در یک مزرعه استخراج رمزارز در اوکراین، 3800 پلی استیشن 4 کشف شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در یک مزرعه استخراج رمزارز در اوکراین، 3800 پلی استیشن 4 کشف شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید