ساخت اپلیکیشن اینستاگرام بچه ها متوقف شد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، اینستاگرام پروژه ساخت اپلیکیشن تازه ویژه بچه ها را در بحبوحه مخالفت روزافزون با این برنامه متوقف کرد.

ساخت اپلیکیشن اینستاگرام بچه ها متوقف شد

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، گفته می گردد اپلیکیشن اینستاگرام کیدز مستلزم اجازه والدین برای پیوستن به آن است و محتوای مناسب سن و بدون تبلیغات فراهم می نماید اما نمایندگان مجلس آمریکا و گروههای فعال با اشاره به نگرانیهای ایمنی، از فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، خواسته اند عرضه این اپلیکیشن را متوقف کند.

جاش گالین، مدیر اجرایی گروه فعال فیرپلی اظهار کرد: ما فشار بر فیس بوک را تا زمانی که آنها برای همواره این پروژه را لغو نمایند، متوقف نخواهیم کرد.

اینستاگرام در یک پست وبلاگ بیان کرد که ساخت اپلیکیشن اینستاگرام کیدز کار درستی است اما این پروژه را متوقف می نماید و به ساخت بر مبنای ابزارهای نظارت والدین ادامه خواهد داد.

این شرکت بیان کرد واقعیت این است که بچه ها در حال حاضر در فضای آنلاین حضور دارند و ما بر این باوریم که ساخت تجارب مناسب سن که ویژه آنها طراحی شده است، برای والدین بهتر از شرایط فعلی است.

بر اساس گزارش رویترز، وال استریت ژورنال اوایل ماه میلادی جاری گزارشی را منتشر کرد و در آن به آماری اشاره شد که نشان می دهد اینستاگرام تاثیر زیان آوری بر نوجوانان به خصوص دختران نوجوان دارد و فیس بوک کوشش حداقلی برای رسیدگی به این موضوع داشته است. فیس بوک در واکنشی بیان کرد این گزارش نادرست است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ساخت اپلیکیشن اینستاگرام بچه ها متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت اپلیکیشن اینستاگرام بچه ها متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید