بهترین خدمات باربری از تهران برای شهرستانباربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه

به گزارش وبلاگ آرشیو بهترین ها، باربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه

خبرگزاری خبرنگاران- شرکت حمل و نقل آنی بار با داشتن بیش از 35 سال تجربه در خصوص ارائه خدمات باربری به شهرستان ها ، به عنوان یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین باربری های کشور شناخته می شود ؛ آنی بار متخصص حمل انواع بارهای تجاری ، صنعتی ، لوازم فروشگاهی ، لوازم شخصی ، اثاثیه منزل ، محصولات کشاورزی ، مصالح ساختمان سازی و راه سازی و . . . به همه نقاط کشور میباشد .

بهترین خدمات باربری از تهران برای شهرستانباربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه

شما عزیزان می توانید جهت حمل انواع بارهای مجاز در سراسر کشور از خدمات این مجموعه تخصصی استفاده نمایید ؛ کارشناسان آنی بار با توجه به نوع بار ، وزن و ابعاد آن و نظر صاحب بار ؛ انواع کامیون و تریلی ، کامیونت و نیسان را در اختیارتان قرار می دهد.

خدمات آنی بار به صورت سراسری در کل کشور در دسترس عموم می باشد ؛ جهت ثبت درخواست تنها کافیست از طریق شماره 57669-021 با کارشناسانشان ارتباط برقرار کنید.

حمل بار به مشهد ؛ حمل بار به تبریز ؛ حمل بار به اصفهان ؛ حمل بار به بندرعباس ؛ حمل بار به زاهدان ؛ حمل بار به سمنان و . . . و سایر شهر های مهم و حتی شهرستان های کوچک تحت پوشش خدمات آنی بار می باشند.

ارسال انواع بار و کالا از تهران به شهرستان

از ویژگی های مهم و عالی آنی بار ، مجهز بودن به ناوگان بزرگ حمل و نقل می باشد ؛ یعنی مجهز به انواع خودرو های باربری از نیسان گرفته تا تریلی کمرشکن . انواع کالا و محموله های قابل حمل با خدمات آنی بار عبارتند از :

  • حمل انواع کالاهای تجاری ، پوشاک و کیف و کفش ، لوازم برقی و خانگی
  • بارهای صنعتی ، دستگاه های کارخانجات و کارگاه های تولیدی ، مواد اولیه صنایع
  • بارهای شخصی و اثاثیه و لوازم منزل ، محل کار ، ادارات و شرکت ها
  • بارهای کشاورزی ، میوه و صیفی جات ، کود ، نهال
  • بارهای ساختمان سازی ، گچ و سیمان ، آجر و بلوک ، درب و پنجره
  • حمل چوب و صنایع چوبی ، مبلمان و سرویس خواب ، کمد و کابینت
  • حمل آهن آلات ، تیرآهن ، میلگرد ، لوله ، پروفیل و .. . . . .. . . .

موارد بالا بخشی از کالاها و بارهایی است که می توانید از طریق آنی بار از تهران و هر یک از شهر های کشور به مقصد مورد نظر ارسال کنید.

باربری از تهران به شهرستان با ارزانترین نرخ کرایه در آنی بار

هموطنان گرامی جهت اطلاع از هزینه و قیمت باربری تهران به شهرستان می توانند به سادگی با کارشناسان آنی بار ارتباط برقرار نموده و از تمامی اطلاعات لازم جهت حمل و نقل و کرایه باربری اطلاع یابند.

متاسفانه کرایه باربری تهران به شهرستان های مختلف دارای نرخ ثابت و مشخصی نمی باشد و به همین دلیل شما باید در روز بارگیری جهت استعلام قیمت باربری به مقصد مورد نظرتان اقدام کنید ؛ اما شما می توانید پیش از آن با کارشناسان آنی بار تماس گرفته و از حدود کرایه مطلع شوید.

اما به طور کلی نرخ کرایه های باربری در شرکت آنی بار با توجه به فاصله بین مبدا و مقصد ، نوع خودرو باربری ، مقدار بار و ارزش آن ، مقدار بیمه مورد نیاز ، شرایط و زمان و محل بارگیری و تخلیه ، شرایط آب و هوایی و . . . .

ارائه بهترین بیمه نامه باربری جهت حمل بار به شهرستان

آنی بار برای حمل و نقل هر نوع بار و کالایی ، از تهران به شهرستان ها ، از بهترین و کاملترین بیمه نامه بهره مند می باشد ؛ بیمه آنی بار تمام محموله را به صورت کامل معادل با ارزش آن تحت پوشش قرار می دهد.

اگر در زمان حمل و نقل محموله ؛ خسارتی به محموله وارد شود ، شرکت بیمه به صورت کامل بر اساس مقدار پوشش ثبت شده جبران خسارت را برعهده خواهد گرفت.

خساراتی که تحت پوشش بیمه می باشند عبارتند از :

  • شکستگی ، آب خوردگی ، خط و خس
  • آتش سوزی
  • سرقت کلی یا جزئی
  • تصادف خودروی حامل و ازبین رفتن محموله
  • و . . . .

به عنوان مثال شما قصد حمل بار به قم را دارید ؛ ارزش محموله شما 200 میلیون تومان می باشد ؛ 50 میلیون بیمه به صورت رایگان از خدمات ویژه آنی بار است در نتیجه شما نیاز به 150 میلیون پوشش بیشتر نیاز دارید . برای این مقدار پوشش بیمه به ازای هر 10 میلیون تومان 3500 تومان اخذ می شود یعنی 150 میلیون افرایش بیمه معادل با 52500 تومان می شود.

ارسال خودرو از تهران به تمام نقاط کشور

حمل و نقل انواع خودرو های ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت و ایمن ترین خودروبر ها در سراسر کشور را به آنی بار بسپارید.

برای حمل خودرو 4 روش وجود دارد :

  1. حمل خودرو با خودروبر تکی
  2. حمل خودرو با تریلی خودروبر
  3. حمل خودرو با کامیونت کفی
  4. حمل خودرو با قطار

با توجه به نوع خودرو ، تعداد خودرو ها ، زمان و محل بارگیری و تحویل خودرو ، شرایط خودرو که توان حرکت دارد یا خیر و . . . از یکی از روش های بالا استفاده می شود.

  • حمل خودروهای صفر کیلومتر / حمل خودروهای کارنموده
  • حمل خودروهای شاسی بلند / حمل خودروهای وارداتی و داخلی

بهترین و سریعترین خدمات باربری و حمل و نقل خودروهای سواری از تهران به شهرستان را می توانید از کارشناسان ما بخواهید .

ارسال محموله های سنگین با تریلی به شهرستان ها

تریلی های بزرگ تریو خودرو های باربری می باشند توان حمل و نقل انواع بار و کالا از 15 تن تا 60 تن را دارند ، همچنین دارای کفی های بزرگ و برخی دارای کفی متغییر می باشند که توان حمل انواع بار در ابعاد خیلی بزرگ را نیز دارند . تریلی دارای مدل های مختلفی هستند که هر یک برای حمل بارهای خاصی مناسب می باشند ؛

تریلی کفی و تریلی چادری ، تریلی لبه دار ؛ دارای کفی در ابعاد 2 و نیم در 13 متر می باشند و توان حمل 23 الی 24 تن بار را دارند .

  • تریلی مسقف برای حمل بارهای حساس و آسیب پذیر ، حمل بارهایی که نیاز به پلمپ دارند ، حمل کالاهای تجاری و . . . مناسب می باشند و تریلی لبه دار برای حمل بارهای فله ای و تریلی کفی برای حمل انواع بار مناسب می باشد .
  • نوع دیگر تریلی ها ؛ تریلی کمرشکن می باشد که توان حمل انواع بار و کالا تا وزن 60 تن را دارد ؛ کفی این تریلی متغییر می باشد و طول آن از 8 متر تا 18 متر می باشد.

از تریلی برای حمل سنگ های بزرگ ، حمل کانکس ، حمل خودرو های امدادی ، نظامی ، راه سازی ، حمل دستگاه های صنعتی و . . . .استفاده می شود.

ارسال بار از تهران به شهرستان با انواع کامیون

از دیگر خودرو های باربری کامیون ها و کامیونت های می باشند که برای حمل بسیاری از بارهای سنگین و نیمه سنگین مناسب می باشند . کامیون ها داری سه مدل هستند ؛ کامیون جفت (15 تن) ، کامیون تک (10 تن) ، کامیون 911 (5/5 تن) ؛ کارشناسان آنی بار با توجه با بارتان مناسب ترین کامیون را در اختیارتان قرار می دهند.

اما کامیون های کوچک تری نیز وجود دارند که توان کمتر و اتاق بار کوچک تری دارند و کامیونت نامیده می شوند. کامیونت ها نیز شامل سه مدل می شود ؛ کامیونت مسقف با توان حمل 3 تن بار ، کامیونت روباز و بغل بازشو با توان حمل 4 تن بار .

  • کامیونت مسقف دارای اتاقکی در ابعاد2 متر در5 متر می باشد و مناسب ترین جهت حمل و نقل اثاثیه منزل می باشد.
  • از کامیونت روباز و بغل بازشو نیز توانید برای حمل انواع بار استفاده کنید.

باربری با نیسان از تهران

نیسان وانت سبک ترین ، کوچک ترین ، ارزانترین و سریع ترین خودرو باربری می باشد که برای حمل انواع بارهای سبک و کم حجم مناسب می باشد .

درحال حاضر خدمات باربری نیسان در شرکت آنی بار تنها از مبدا تهران در دسترس می باشد ؛ اما توجه کنید تمامی منطقه ها تهران و شهرک های مسکونی و صنعتی حاشیه تهران ، شهرستان های اطراف تهران و . . . همگی تحت پوشش قرار دارند .

نیسان وانت دارای اتاق باری در ابعاد 2 متر در 1 متر و 30 سانت می باشد و توان حمل 2 تن بار را به صورت استاندارد دارد .

آنی با برای حمل بار با نیسان نیز بیمه نامه ارائه میدهد (تعداد محدودی از شرکت های باربری خدمات باربری با نیسان را تحت پوشش بیمه قرار می دهند.)

حمل اثاثیه منزل به شهرستان های مختلف

باربری آنی بار متخصص حمل اثاث منزل از تهران به شهرستان و البته اثاث کشی داخل شهری در استان تهران نیز می باشد .

اگر نیاز به حمل اثاث منزل به تمامی نقاط کشور دارید ، بار خود را آنی باربسپارید تا با ارزانترین نرخ کرایه ، در کمترین زمان ممکن با بهره مندی از کارشناسان متخصص ، اثاثیه شما را در اسرع وقت به نقطه مورد نظر ارسال کند .

حمل اثاث منزل از تهران به شهرستان معمولا با انواع خاور مسقف و کامیونت مسقف استفاده می شود اما در صورتی که مقدار اثاثتان کم باشد و برای مقاصد نزدیک استفاده از نیسان وانت نیز مناسب می باشد.

هزینه باربری اثاث منزل از تهران به شهرستان به عوامل متعددی بستگی دارد ؛ از عوامل موثر بر تعرفه باربری اثاث منزل از تهران به شهرستان علاوه بر محل بارگیری و محل تخلیه بار ، تعداد کارگر مورد نیاز ، طبقات بارگیری و تخلیه و . . . می باشد .

به عنوان مثال در باربری تهران به قزوین؛ می توانید از نیسان برای حمل اثاثتان استفاده کنید .

حمل اثاثیه به قزوین و سایر شهر های کشور همراه با 50 میلیون بیمه رایگان از شرکت آنی بار

ثبت سفارش خدمات باربری به شهرستان

جهت سفارش باربری تهران به شهرستان چند روش ساده و بسیار سریع وجود دارد. اگر قصد حمل بار به شهرستان را دارید به سادگی می توانید با نصب اپلیکیشن اینترنتی باربری آنی بار ، در خواست باربری به شهرستانمورد نظرتان را ثبت نمایید. شما می توانید از طریق اپلیکیشن باربری آنی بار ازکمترین و پایین ترین هزینه باربری نیز مطلع شوید.

علاوه بر استفاده از اپلیکیشن آنی بار ، تماس تلفنی با کارشناسان و متخصصین آنی بار این امکان را فراهم می نماید که در کمترین زمان و بدون هزینه از مشاوره باربری شهرستان آنی بار نیز بهره مند شوید .

تماس با کارشناسان آنی بار از طریق شماره 57669-021 (پنج رقمی)

ارسال پیام در پیامرسان واتساپ 09223343950

همچنین می توانید با مراجعه به سایت آنی بار در صفحه تماس با ما شماره خود را ثبت کنید تا کارشناسانشان با شما تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بهترین خدمات باربری از تهران برای شهرستانباربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خدمات باربری از تهران برای شهرستانباربری از تهران برای شهرستان با کمترین هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید